צבא וביטחון

מטחי רקטות נורו לעבר באר שבע ואשקלון, בן 32 נפצע קל – בינוני

תושב אשקלון בן 32 נפצע לפני זמן קצר (חמישי) מרסיסי זכוכיות והדף לאחר שרקטה התפוצצה באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר כשמצבו קל – בינוני, עם פגיעת רסיס בראשו. כמו כן, נבדקים דיווחים על שתי נפילות נוספות

פגיעת הרקטה באזור התעשייה עין שרה. הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, שהגיע לזירה, מבקש מהתושבים לא להגיע לזירות נפילה ולא להיכנס לשאננות בעקבות הדיבורים על הפסקת אש. ״השקט מסוכן והנה אנחנו רואים איך בתוך שניות אנחנו עם זירת פגיעה ישירה בתוך העיר. אנחנו עדיין במצב לחימה ויש להקפיד להיצמד להנחיות״, אמר.

פגיעת הרקטה באזור התעשייה עין שרה. הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות פגיעת רקטה במפעל באזור התעשייה בבאר שבע. שוטרים בהם חבלן משטרה הגיעו למקום. נגרם נזק, אין בשלב זה דיווח על נפגעים בגוף. "אנו קוראים לציבור לנהוג על פי הנחיות השוטרים ופיקוד העורף", נמסר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן



פגיעת הרקטה באזור התעשייה עין שרה. עין שרה הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים


חובשת רפואת חירום במד"א, ליודמילה מטבייב, סיפרה: "כשהגענו לרחוב ראינו את הפגיעה ומיד התחלנו בסריקה על מנת לוודא שאין נפגעים בגוף. אני בעצמי מגדלת כלב ומיד זיהיתי שהכלב שיושב בסמוך נמצא במוצקה, התקרבתי אליו במטרה לבדוק את מצבו, לשמחתי הרבה הוא לא סבל מפגיעה בגופו, ניקיתי מהפרווה שלו רסיסי זכוכית, הרגעתי אותו ונתתי לו לשתות מים. כעבור כמה דקות איתרנו את הבעלים שלו שהיו במקום והחזרנו להם את הכלב כשהוא רגוע ומקשקש בזנב."

צילום: דוברות עיריית אשקלון
צילום: דוברות עיריית אשקלון
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות עיריית אשקלון
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button