חדשות חוץמבזקים

בנט על "מתקפות הסלבים": "לא נתאבד כדי שתוכלו לעשות קטעי קומדיה מתחכמים"

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט , תקף היום (חמישי) את בלה חדיד, ג'ון אוליבר וטרבור נואה על הגינויים החוזרים שלהם לתקיפות ישראל ברצועת עזה: "בלה חדיד, ג'ון אוליבר וטרבור נואה תוקפים את ישראל על הרג אזרחים. כאבא לארבעה ילדים ששהה בימים האחרונים בתוך מקלט, וכשר הביטחון לשעבר של ישראל ברצוני להסביר לכם למה אנשים חפים מפשע נתפסים בקו האש במלחמה הצודקת שלנו כנגד הטרור."

עוד אמר בנט: "האם שמעתם על בית החולים שיפא? זה המרכז הרפואי הגדול ביותר בעזה. זה גם איפה שהמפקדה הראשית של חמאס ממוקמת תוך כדי שהם מבצעים פעולות טרור נגד ישראל. שמעתם על בית הספר לבנים "איוביאה" בעזה? זה איפה שהאו"ם דיווח שהחמאס מחביא את מצבור הנשק שלו. האם שמעתם על בניין "אל ג'אלה", המארח מספר ערוצי מדיה? זה היכן שחמאס מיקם את משרדי המודיעין הצבאי שלו. "

"אז בלה, ג'ון ונואה" הוסיף בנט, "אם ארגון טרור כמו חמאס היה מאיים עליכם ומשגר טילים לעבר ילדיכם כשהם מתחבאים בבית חולים, בית ספר לילדים ובניין ובו משרדים של גופי תקשורת, מה הייתם עושים? עושה רושם שיש שתי אופציות- לעשות כלום ולמות והשניה היא להגיב. אנחנו נלך על האופציה השניה. אבל יש משהו שאתם יכולים לעשות- נצלו את הפלטפורמה שלכם על מנת לדרוש שחמאס יפסיק להחביא אמצעי לחימה ואת אנשיו בבתי חולים ובתי ספר. איש חמאס, פתחי חמאד אמר: נשים וילדים מהווים את המגן האנושי הטוב ביותר". זו טרגדיה, ישראלים רוצים שלום ולחיות בשלווה. ומה שאנחנו לא עושים זה להתאבד כדי שתוכלו לעשות קטעי קומדיה מתחכמים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button