פוליטי / מדיני

הנשיא ריבלין: "ננקוט בכל הצעדים הנדרשים כדי שאזרחנו יוכלו לחיות בשלווה"

על רקע מבצע "שומר החומות" וגילויי האנטישמיות האלימים ברחבי העולם שוחח נשיא המדינה הערב (חמישי) עם חברי ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארצות הברית, בכינוס חירום של הועידה שהתקיים באופן מקוון. בשיחה לקחו חלק יותר ממאה נציגים מחמישים הארגונים היהודיים המרכזים בארצות הברית והשתתפו בו נשיאת הועידה הנכנסת דיאן לוב, סגן היו"ר מלקולם הונליין ומנכ"ל הוועידה ויליאם דארוף.

"בזמנים כאלה הברית האסטרטגית בין ארצות הברית לישראל מקרינה בחוזקה," אמר הנשיא בפתח דבריו והוסיף: "אנו מעריכים מאוד את תמיכת נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן והממשל בביטחון ישראל ובזכותנו להגן על עצמנו ואנחנו אסירי תודה על כל מה שאתם, ועידת הנשיאים והקהילה היהודית האמריקאית, עושים כדי לשמור על התמיכה הדו-מפלגתית בישראל, שהיא לב הביטחון הלאומי שלנו."

"אזרחי ישראל שוב יושבים במקלטים תחת מתקפת רקטות המשוגרות על ידי חמאס, ארגון טרור הנתמך על ידי איראן. ננקוט בכל הצעדים הנדרשים כדי שאזרחינו יוכלו לחיות בשלווה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנשיא התייחס לתקריות האנטישמיות האלימות ברחבי העולם ואמר: "עלינו לגלות אפס סובלנות כלפי כל סוגי האנטישמיות והשנאה הקיצונית. על הממשלות לעשות כל שביכולתן, החל משמירת ביטחון אזרחיה ואכיפת החוק ועד השקעה בחינוך ואימוץ הגדרת IHRA לאנטישמיות במטרה להילחם באיומים הללו."

מנכ"ל הוועידה ויליאם דארוף הודה לנשיא על קיום המפגש ואמר: "אנו עומדים מאוחדים במהלך העימות הזה. אנו מתפללים לשלום, ולבטחונה של ישראל. אנו מצטרפים אליכם בתפילה לשלום חיילי צבא הגנה לישראל האמיצים. חיילים העומדים על המשמרת לא רק בעת התלקחות כמו בשבוע האחרון, מול טרוריסטים הנתמכים על ידי איראן בעזה, אלא בכל יום. חיילים המבטיחים את העתיד היהודי עבור כולנו."

צילום: מארק ניימן/ לע"מ
צילום: מארק ניימן/ לע"מ

Back to top button