פוליטי / מדיני

ח"כ שקד וח"כ אורבך בביקור ברמלה: "חבית חומר נפץ שתתפוצץ לנו בפנים"

שרת המשפטים לשעבר ח"כ איילת שקד וחבר הכנסת ניר אורבך (ימינה) הגיעו היום (ה') לביקור חירום בשכונת עמישב ברמלה בעקבות הפרעות שעברו התושבים מאז תחילת מבצע "שומר החומות".

בביקור שנערך בהובלת חבר מועצת העיר הראל שוהם נחשפו שקד ואורבך למציאות ההסתרה סביב מקרי האלימות שקרו במהלך הימים האחרונים נגד יהודים בכל העיר רמלה ובפרט בשכונת עמישב.

חברי הכנסת התארחו בין השאר אצל משפחות גולדשטיין , שמריה ובן טריה ושמעו מהן על מאורעות הימים האחרונים ועל חוסר הביטחון אותו הן חשות בימים האחרונות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ שקד אמרה: "הגעתי היום לרמלה, לשמוע מהתושבים על המאורעות שעברו עליהם בימים האחרונים, הם נאלצו להתמודד עם ירי חי, מטעני צינור, בקבוקי תבערה, הצתות של עשרות מכוניות וזריקות אבנים. אמהות צעירות וילדיהן מצאו את עצמם מותקפים באבנים ונפצים, זאת מציאות שאסור לנו לקבל. על המשטרה להבין את חומרת המצב ולטפל בבעיה מהשורש. יש לפעול בהקדם לאיסוף נשקים בלתי חוקיים, לתפוס את הפורעים ולהענישם. לתושבי רמלה, ואזרחי מדינת ישראל מגיע לחיות בביטחון ושלווה ולהיות גאים ביהדותם – כי בשביל זה חזרנו לארצנו.

ח"כ אורבך אמר:"נחשפתי היום לפרעות ברמלה. אומרים שרמלה זה לא לוד- אבל יהודי רמלה באיימה. שוטר ממליץ לאישה להוריד כיסוי ראש כדי שלא יזהו שהיא יהודיה- לאן הגענו? חוזרים לימים חשוכים! אני דורש שיהודי יוכל להיות יהודי במרכז ארץ ישראל בלי חשש. אסור לחיטת בתוך ארץ ישראל כמו יהודים בגלות! אני קורא לראש העיר להסתכל למציאות בעיניים ולא להעביר את הארועים לסדר היום. חבית חומר הנפץ שאתה מכסה עליה תתפוצץ לכולנו בפנים."

הראל שוהם חבר מועצת העיר רמלה העומד בראש המטה לביטחון רמלה מסר כי: "ראש העיר והמשטרה מנסים לטאטא מתחת לפני השטח את המציאות האיומה בה תושבי העיר מותקפים שוב ושוב על ידי טרוריסטים. יש לאסוף את כלל הנשקים מהבתים ולהשאיר את כוחות השיטור בשטח. בשתיקתו, מאשר ראש העיר לטרוריסטים להמשיך ולפעול ביד חופשית. שרת המשפטים לשעבר יחד עם ח"כ אורבך נחשפו למציאות העגומה העוברת על תושבי העיר. לא ניתן לראש העיר להפקיר את תושבי העיר לידיהם של מחבלים".

צילום: המטה לביטחון רמלה
צילום: המטה לביטחון רמלה

Back to top button