העולם הערבימבזקיםרצועת עזה

הג'יהאד האסלאמי: ישראל פחדה פחד איום מפני עימות בשדה הקרב

אבו חמזה, דובר הזרוע הצבאית של הג’יהאד האסלאמי התייחס היום (שישי) למערכה האחרונה מול ישראל ואמר: "קולות הרקטות, התותחים ואבק השריפות פסקו, המסע הארוך שלנו לא יפסק ונמשיך להילחם בדרך הג’יהאד. באמצעות שיגורי הרקטות והמרגמות הצלחנו להפוך את ערי ישראל בהתאם להבטחת מזכ״ל הארגון, זיאד אל נחלה". עוד הוסיף דובר הארגון כי גדודי הזרוע הצבאית ופלגי ההתנגדות ניצחו את נתניהו.

"אנחנו ויחידות הלחימה השונות שלנו חיכינו בקוצר רוח להחלטת ישראל להיכנס קרקעית לרצועה, כדי שהם יוכלו לטעום ממה שהכנו להם, אך ישראל פחדה פחד איום מפני עימות בשדה הקרב", אמר אבו חמזה.

לבסוף, התייחס דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי לקשר של הארגון עם איראן: "אנחנו מעריכים מאוד את תפקידה של איראן ואת כל כוחות ציר ההתנגדות שסיפקו להתנגדות שלנו נשק וידע והיוו תמיכה בחיזוק יכולות ההתנגדות, אתם השותפים שלנו לניצחון וביחד נכנס למסגד אל אקצא".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
דובר הג'יהאד האסלאמי אבו חמזה

תגובה אחת

  1. מה להגיד לכם כבר מיסכנים טרוריסטים מבועתים ממש חלאות חיות לא אדם אין לכם נשמה 63 ילדים נהרגו בגללכם בעזה מעניין מה הפך אותכם לחיות לא חרם על הילדים שלכם אתם פשוט מסכנים ומי מרחם רק על הילדים שלכם שנהרגים סתם אתם הפסדתם מפסידים ותפסידו תמיד

Back to top button