אופנה

ריף נאמן נבחרה להוביל את הפקת האופנה בדיגיטל של קניון עופר רמת אביב

השחקנית והדוגמנית ריף נאמן, נבחרה להוביל את הפקת האופנה בדיגיטל לקיץ 2021 של קניון עופר רמת אביב, אשר יחשוף את קולקציית מותגי הפרימיום הפועלים בקניון, ביניהם: סטיב מאדן, פקטורי 54, זארה, ריפיליי, דיזל, פדני, קלווין קליין, מייקל קורס, טומי הילפיגר, גאנט, ועוד.

צילום: שי ארבל

הצילומים נערכו על רקע יצירות אומנות מוכרות, במסגרת קונספט הקניון המחזק את הקשר בין אופנה לאומנות. הפקת האופנה תושק בתחילת חודש יוני וכן יושק בפעילות בדיגיטל: אינסטגרם ופייסבוק.

צילום: שי ארבל

טלי בראל, מנהלת השיווק של קניון רמת אביב מסרה: "הפקת האופנה בדיגיטל של רמת אביב הוא מהלך אסטרטגי רחב, מאחר והא מאגד את מותגי העל בישראל ומגיע למעלה מ – 100 אלף בתי אב בארץ. מבחינתנו, זהי החשיפה הרחבה ביותר לקולקציות הקיץ, בעיקר בפלטפורמות הדיגיטליות ובנקודות המכירה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מימין ריף נאמן וטלי בראל מנהלת השיווק של עופר רמת אביב. צילום: שי ארבל

ריף נאמן, נחשבת כיום לאחת מהשחקניות והדוגמניות העסוקות ביותר בישראל. החלה את דרכה כדוגמנית של מותגים מובילים דוגמת: קסטרו, טוונטי פור סבן, אדידס, קרליין ועוד. לצד קריירת הדוגמנות, נאמן מחזיקה ברפרטואר מפואר בתחום המשחק ושיחקה בסדרות רבות ובניהן המוכרת מכולן "פאודה". לאחרונה הובילה קמפיין בינלאומי לאפליקציה חברתית, והסדרה שטיסל שבה היא משחקת נמכרה לחו"ל.

צילום: שי ארבל

Back to top button