טיולים

חוזרים ליעדים הקלאסיים באירופה: טיולים מאורגנים לאיטליה החל מיוני

לאור ההודעה של מדינות האיחוד האירופי על פתיחת השערים מחדש לתיירים הישראלים, ולאחר פתיחת שערי איטליה לתיירים מחוסנים ללא צורך בבידוד לאחר חודשים של איסור על מרבית הנסיעות הלא חיוניות לחו"ל,

צילום: יח"צ

חברת פגסוס תחדש את הטיולים לאיטליה החל מיוני תציע טיולים לצפון ולדרום איטליה ורומא, היופי באיטליה הוא שתמיד ניתן לחזור אליה ולהנות ממראות חדשים וחוויות שונות ומגוונות, הנופים השונים במדינה רב גונית זאת, התרבות הצבעים הריחות והאנשים המרכיבים אותה הינו מכלול של חוויות האוצרות טיולים מגוונים שאינם דומים. – הנוכחי לקודמו ולעתיד לבוא. אין זו קלישאה כי אם מציאות.

טיול לרומא ודרומה (שמונה ימים) החל מ- 1365 $, כולל את האי קאפרי החוף האמלפיטיני נאפולי, חבל אברוצו, טיבולי ורומא. טיול שמשלב את פומפיי – העיר ששמה מוכר לרבים מאיתנו וסיפורה הטרגי בצילו של הר געש אימתני אשר הביא לסופה של אוכלוסייה אמידה. קו החוף האמלפיטני. סורנטו – עיר הקיט, השייט לקאפרי, פארק הטבע אברוצו השוכן במחוז אברוצו מוסיף נופך של טבע לטיולנו אזור הררי ובו יערות בהם דובים וזאבים הם השליטים העיקריים בין עמקים וטבע עשיר ומרהיב. בסופו של טיול נפלא נסיים ברומא עיר ששמה הולך לפניה תמיד ניתן לגלות פינה חדשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יח"צ

טיול לצפון איטליה האגמים טוסקנה וליגוריה (שבעה ימים) מקיף וכולל תוכנית מלאה, מכניס את המטיילים לרוח התקופה של הצפון שנשלט על יד משפחות האצולה, משלב אומנות, כוח פוליטיקה טבע ועוצמות רבות. הטיול יעבור באגם גארדה, מפלי ורונה, ונציה, האלפים הדולומיטים, פירנצה, סן ג'ימינאנו, סיינה,פיזה, צינקווה טרה ולוקה.

איתמר ניר מנכ"ל פגסוס טיולים, אמר: "אנו נערכים לפתיחת אירופה מחדש לתיירים הישראלים, מחוסנים ללא חובת בידוד, הטיולים הפגסוסים מבטיחים חוויה בלתי נשכחת, המשלבת תרבות וטבע, התנסויות, ריגוש וידע. אנגליה ובמיוחד בירתה לונדון נחשבת לאחת הערים המועדפות על המטיילים הישראלים, ופגסוס שמחה לחזור ויעדים הקלאסיים להציע טיולים מאורגנים, מוסדרים ומסודרים.

חברת פגסוס המתמחה בטיול מאורגנים, הוקמה לפני 25 שנה והצליחה להטביע את חותמה בעולם הטיולים המאורגנים ברחבי הגלובוס ובארץ. פגסוס רואה בטיול הגשמת חלום, והפכה עם השנים לשם נרדף לטיולים מאורגנים. לטייל בעולם זה מקצוע, לכן יש לעשות זאת בדרך מקצועית, או כפי שנוהגים לומר ב"פגסוסית" קבלת תמורה מלאה. החברה פועלת בכמה מישורים: האופי וההשראה, הפן התכנוני, המימד הביצועי, הפקת לקחים ומסקנות והפן היישומי, בכל אחד מהמישורים החברה משקיעה משאבים רבים. טיול מאורגן מצריך התאמה אישית, ראייה מרחבית, התאמה לתקציב, הסתכלות חברתית ועוד. צוות העובדים הגדול של החברה עושים ימים ולילות כדי להעניק את חווית הטיול. מדיניות פגסוס היא שקיפות מלאה בכל הנוגע לבתי מלון, עלויות כניסה לאתרים ועוד. החברה רואה בקהל לקוחותיה אוהדים ואוהדות ולומדים רבות מהמשובים שמקבלים בחזרתם מהטיול.

Back to top button