צרכנות

צמידי זהב שילוו אותך בכל אירוע

צמידים תמיד נראים נפלא על פרק כף היד בעיקר כאשר בוחרים אותם מתוך חנויות אונליין. חנויות כאלה מציעות מגוון רחב של תכשיטים במחירים נוחים יותר בשל חסכון בעלויות תפעול.

קרדיט תמונה PIXABAY

כיום יש מגוון רחב של תכשיטים שאפשר לרכוש ולקבל במשלוח מהיר לכל מקום, ביניהם צמידי זהב עדינים שאפשר לבחור עבור אירועים שונים. בחנויות תמצאו צמידי טניס שמספקים מראה יוקרתי עד צמידים מדהימים עם אלמנטים שיש בהם משמעויות והקדשות. עוד אפשר למצוא צמידים עבים יותר עם ריקועים עשויים מזהב או צמידים דקים ואלגנטיים.

אבל איך תתאימי צמידים לחיי היומיום שלך?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כשאת בוחרת צמיד שימי לב כי הוא מתאים לאירוע, למשל: צמיד עבה יחסית יתאים אל יציאה למועדון. צמיד דק יחסית לפגישה עסקית הולדת. כשאת בוחרת תכשיט כזה בדקי את  עובי הצמיד את העיצוב והטקסטורה שלו, והתאימי אותו על פי הדרך שבה את מתלבשת.  לדוגמא: שלבי צמיד טניס משובץ יהלומים עם שמלה קלילה ובהירה.

צמיד איטלקי או כזה עם לבנים קטנות או משובץ אבנים טובות: נחשב אלגנטי יותר במראה שלו. צמיד עבה ורחב יותר מתאים עבור שמלה שחורה וקטנה.

נסי לקבל השראה מקטלוגים של תכשיטים ומה'לוק' של דוגמניות וכוכבות. השוואה כזו תעזור לך לשלב את התכשיטים בצורה נכונה.

כאשר את בוחרת צמידים יש לבחור תכשיטים עשוי זהב במשקל של 14 קראט לפחות.

באמצעות חנות אונליין פרנקו אורו תכשיטים – תוכלי להזמין פריטים במחיר נוח מתוך מגוון רחב של פריטי איכות. אז זה הזמן להוסיף פריט נוצץ ואיכותי לטוטאל לוק שלך.

Back to top button