פוליטי / מדיני

חברי סיעת מרצ בעכו: ״יש כאן יסוד אמיתי לחיי שותפות ערבית יהודית"

חברי סיעת מרצ, יו״ר מרצ ח״כ ניצן הורוביץ, והח״כים יאיר גולן, ג׳ידא רינאוי-זועבי ומוסי רז סיירו היום (ראשון) בעכו. הח״כים נפגשו עם ראש עירית עכו, מר שמעון לנקרי, אשר הביע חשיבות עליונה לשימור השקט והשותפות בעיר.

יו״ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, ציין: ״יש חשיבות עליונה באיחוי השבר בין יהודים וערבים. החיים של כולנו שווים וחשובים. התושבים כמהים לחיים משותפים, לכבוד הדדי ולביטחון״.

סיעת מרצ בעכו. צילום: ללא קרדיט

ח"כ יאיר גולן אמר: ״הגעתי לבקר היום בעכו ונפגשתי עם חברי וראש העיר, מר שמעון לנקרי וכן עם סוחרים בשוק הערבי. התמונה שעולה היא ברורה: קשה לבנות, קל להרוס. בעבריינים, בלאומנים הקיצונים, באלה שרוצים מלחמת עולם בין יהודים לערבים – צריך להלחם מלחמת חורמה. חייבים להמשיך לבנות חיים של שותפות אמיתית״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ ג׳ידא רינאוי זועבי אמרה: ״הגענו לעכו כדי לראות ולשמוע מה קורה באמת וגילינו יסוד אמיתי לחיי שותפות ערבית יהודית שמבוססת על שכנות, על כלכלה ועל תיירות. נפגשנו עם ראש עירית עכו, מר שמעון לנקרי שסיפר לנו על הצורך בעשיה ותהליכי עומק של חיזוק השותפות. התרשמתי כי מנהיגותו משמעותית״.

סיעת מרצ בעכו. צילום: ללא קרדיט

ח"כ מוסי רז הוסיף: ״הבוקר ביקרתי את אלעד ברזילי, הפצוע קשה מאז הלינץ׳ שעבר בעכו. אני מקווה שהחיים המשותפים בעיר היפה יחזרו למסלולם באמצעות יצירת אמון על ידי הממשלה והקהילות היהודיות והערביות״.

Back to top button