מבזקים

ח"כ קרעי: להעביר ל"השמדה עצמית" את ה- D9 שחיות מפעילה על הכנסת

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, ממפלגת הליכוד, פרסם לפני זמן קצר (ראשון) בטוויטר על הסרת מגבלות הקורונה בישראל: "מדהים! לא משנה כמה זמן יעבור, אזרחי ישראל יזכרו תמיד שאילולא פעולותיך ראש הממשלה נתניה והתעקשותך מול מנדלבליט, שאשא, ניסנקורן וחבריו ואפילו בג"צ, היינו כנראה במצב שונה לחלוטין. עכשיו הגיע הזמן להעביר ל"השמדה עצמית" את ה- D9 שאסתר חיות מפעילה על הכנסת, ויפה שעה אחת קודם."

תגובה אחת

  1. חבר הכנסת קרעי, לא ברור איך הגענו למצב שאיש עם רמה מוסרית כל כך נמוכה וכושר ביטוי שבלשון המעטה, אינו מכבד את מעמדו כחבר כנסת אכן מכהן בכנסת ישראל והעמיד עצמו כאלונקה וקיבוע לראש ממשלה שלא טורח יותר להסוות את הטריקים והשטיקים בכדי לשרוד על חשבון עם שאותו הוא אמור לשרת. חבר הכנסת קרעי מרגיש קצת משועמם בימים אלה ובחר לטפל השעמום ההולך וגובר בעזרת נוסחת הקסם של תקיפת בג״ץ והעומדת בראשו. חטאם הנורא הוא שהם מגינים על חוקי יסוד שחוקקה כנסת ישראל ומנסים למנוע קרעי ומרעיו להחליף את הרשות השופטת ולהטמיע אותה לתוך הרשות המחוקקת. מצב ״נפלא״ שבו אם הרשות המחוקקת – כנסת ישראל, מביעה אי הסכמה עם פרשנות משפטית שניתנה להחלטותיה על ידי בית במשפט הרי שכנסת ישראל יכולה להחליט שהפרשנות אינה לרוחה ולבטל החלטת בית משפט בישראל.
    מביש, עצוב ומסוכן לאנשים שחיים במדינה שחרטה על דגלה את השמירה על דמוקרטיה , כבוד האדם וחירותו. ו שיוויון בפני החוק לכל אזרח באשר הוא אזרח.
    מקומו של קרעי בביתו ולא ליד שולחן בכנסת ישראל.!!!

Back to top button