פוליטי / מדיני

ח"כ עבאס: דוגלים בחזון מוגדר שנותן תקווה לכל היושבים בארץ הקודש

יו"ר הוועדה המיוחדת לענייני החברה הערבית, ח"כ מנסור עבאס (רע"מ), פתח היום (שני) את הישיבה הראשונה של הוועדה ואמר כי "ביום רגיל היה מתחיל ישירות מהאתגרים ובעיות החברה הערבית, בראשן מיגור הפשיעה, הסדרת היישובים הלא מוכרים, מצוקת הקרקעות, התכנון החסר, הייצוג החסר בשירות המדינה, מצב מערכת החינוך והרווחה ועוד ועוד. בשבועות האחרונים אנחנו מוצאים עצמנו מתמודדים עם השלכות של הבעיות, מספר העצורים, פגיעה בביטחון האישי של אזרחים רבים, ערבים ויהודים. עוד הוא הוסיף כי ישנו גל של הסתה וציין את דברי השר לשעבר משה יעלון, לפיהם אם ישראל לא הייתה חזרה הערבים היו טובחים ביהודים. עוד הוא הזכיר את "השימוש בכוח לא מידתי במסגד אל אקצא בימי הרמאדן, חסימת מתפללים וכוונה לפנות עשרות משפחות בשיח ג'ראח בירושלים".

עוד הזכיר ח"כ עבאס את דברי המפכ"ל, כי חבר כנסת אחד הבעיר את האזור.

"יש למצוא את נקודת איזון בין זהות לאומית ואזרחית ולכן, בכל פעם אנו מוצאים עצמנו במובן מסוים קרבן לכל הסלמה ולכל התפתחות במיוחד בתחום הצבאי. נחזור ונדגיש את הצורך שיביא לפיוס בין שני העמים. אנו דוגלים בחזון מוגדר שנותן תקווה לכל היושבים בארץ הקודש, חזון של שלום בטחון הדדי שותפות וסבלנות בין העמים", הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת

תגובה אחת

  1. אולי לשם שינוי שווה להקשיב לדבריו של עבאס , לנסות ולפרק את ההצהרות לגורמים ולבנות תוכנית פעולה מוסכמת. על עבאס כמייצג החברה הערבית לקחת חלק פעיל ביישום המטווה המוסכם ורתימת ההנהגה הערבית הישראלית לתמיכה במטווה. המטווה כמעט קיים בהסכמי אוסלו ובהסכמי טראמפ. צריך לייצר תוכנית פעולה ולצאת לדרך.

Back to top button