פוליטי / מדיני

ח"כ כץ: הגרוע מכול הוא הקרע ההולך ומעמיק בינינו לבין עצמנו

חבר הכנסת רון כץ, מסיעת "יש עתיד", נשא לפני זמן קצר (שני) במליאת הכנסת את נאום הבכורה שלו, בו פירט מה הם הנושאים שבכוונתו לקדם בפעילותו בכנסת.

חבר הכנסת כץ אמר: אני עומד כאן באחת התקופות המורכבות ביותר שידעה המדינה בהיבט הפוליטי, הכלכלי והחברתי. אך הגרוע מכול הוא הקרע ההולך ומעמיק בינינו לבין עצמנו; השנאה הזו, שלצערי הרב מתחילה כאן במשכן. מנהיגות היא בראש ובראשונה דוגמה אישית. החובה החשובה ביותר המוטלת עלינו היום היא החובה לשנות את השיח לסובלני ומאחד, ובתוך כך להחזיר את אמון הציבור בנבחריו. מהמקום הזה אני מתכוון לעשות כל שביכולתי לשנות את השיח הרעיל שעוטף אותנו ופוגע במרקם החברה היקרה שלנו, ואעשה הכול כדי למנוע מקומץ קיצוני להוביל לשנאה מכוונת שפוגעת במרקם החיים שלנו פה.

כמו כן, הוסיף חבר הכנסת כץ: "בכהונתי בכנסת אני מתכוון לקדם מנגנוני פיקוח על רמת השיח במרחבי הרשת. כמדינה דמוקרטית אנחנו תמיד היינו ותמיד נהיה בעד חופש הביטוי. אך חופש הביטוי אינו תירוץ להשתלחויות ללא מעצורים, שחלקם עשויים לגרום לנזקים נפשיים ואף למקרים קיצוניים יותר. כחלק בלתי נפרד מתחום החינוך, אני מאמין שיש צורך דחוף להסדיר את נושא הגיל הרך. היום התחום הרגיש הזה מופקר ואינו מפוקח. אני מאמין כי יש לפעול להעברת האחריות למשרד החינוך, כך שייווצר רצף חינוכי אמיתי מגיל לידה ועד סיום התיכון. אני כאן גם על מנת לדאוג למערכת הבריאות, שהורעבה במשך שנים. פעילות נוספת שבה אמקד בכהונתי את הטיפול היא יוקר המחיה וסיוע לעסקים הקטנים והבינוניים, אשר תורמים תרומה מכרעת לכלכלה הישראלית. באופן מפתיע מגזרים אלה מקבלים הכי מעט מהמדינה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button