מבזקים

ח"כ בן גביר: עודה מחבל, תומכי טרור צריכים לשבת מחוץ לכנסת ישראל

חבר הכנסת איימן עודה האשים לפני זמן קצר (שני) את חבר הכנסת איתמר בן גביר במליאת הכנסת בהצתת השטח, על רקע המהומות בלוד.

בתגובה אמר ח"כ בן גביר במליאת הכנסת: "המחבל איימן עודה חושב שכולנו מטומטמים. עם ישראל זוכר מי שיתף (איימן עודה), תמונה של הר הבית שכביכול נשרף בידי יהודים. זוכרים מי הסית פורעים, מי זרק אבנים על יהודים, מי פעל בדרך של טרור, מי רצח יהודים ומי עומד מאחורי אותם רוצחים שפלים. ציפינו מאותם חברי כנסת שצועקים נגד הפשיעה בחברה הערבית, לגנות ולומר דברים ברורים, לשלול ולהסתייג, אבל הם אינם מסוגלים לעשות זאת, כי יש בכנסת ישראל ציר קדמי של האויב".

את האשמה הטיל ח"כ בן גביר על מערכת המשפט: "יושבים כמה מאות מטר מכאן ונותנים לפארסה הזו להתרחש ולא מקיימים ואוכפים את החוק. תומכי טרור לא צריכים לשבת בכנסת ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. אני מסכים עם בן גביר. תומכי טרור לא צריכים לשבת בכנסת ישראל. כך אמר בן גביר.
    טרוריסט הוא טרוריסט וזה לא משנה מאיזו עדה הוא, מה צבע עורו, מה עיסוקו והיכן מתגורר ובאיזה אלוהים הוא מאמין. בן גביר , יצירת הפאר של נוער הגבעות שעל פי כל קריטריון אוביקטיבי הוא תומך בקבוצות טרוריסטים שמתנכלים לשכניהם ונוטלים את החוק לידיהם ועוקרים מטעים ורומסים יבולים וזורקים אבנים. אז יתכבד בן גביר ויכבד את מילתו ויעשה לנו רק טוב ויקום מכסאו ויעבור את שערי הכנסת כשפניו החוצה ונחזה בסגירת השערים אחריו ונאחל לו כל טוב ושלא נראה אותו יותר בסביבה. וכך גם נחזה באחד שלא רק נאה דורש אלא גם נאה מקיים.

Back to top button