פוליטי / מדיני

הוועדה המסדרת אישרה להמליץ לבחור 5 סגנים זמניים ליו"ר הכנסת

הוועדה המסדרת בראשות חברת הכנסת קארין אלהרר אישרה לפני זמן קצר (שני) להמליץ למליאת הכנסת לבחור בחמישה סגנים זמניים ליושב ראש הכנסת. על פי ההצעה שאושרה, מליאת הכנסת תבחר בחברי הכנסת בועז טופורובסקי (יש עתיד), אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), אמילי חיה מואטי (העבודה), עיסאווי פריג' (מרצ) וקרן ברק (הליכוד) כסגני יו"ר הכנסת.

צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בנוסף, הוועדה החליטה להקים ועדה זמנית מיוחדת לעניין נגיף הקורונה החדש ולבחינת היערכות המדינה למגפות ולרעידות אדמה. בוועדה יהיו 15 חברים. הוועדה ממליצה לחברי הוועדה לבחור בחברת הכנסת יפעת שאשא ביטון (תקווה חדשה) לכהן כיושב ראש הוועדה. חברי הכנסת מיקי זוהר ויעקב מרגי מחו על ההחלטה שהובאה לדיון והצבעה ללא התייעצות עם יושב ראש הכנסת ונציגי הסיעות. 18 חברי כנסת תמכו בהצעה מול התנגדותו של חבר כנסת אחד. הוועדה תתכנס בשעה 20:20 לדון ברביזיה שהוגשה על ההצבעה להקים ועדה זמנית.

צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בתחילת הדיון, הודיע חבר הכנסת מיקי מכלוף זוהר כי הוא מושך את כל בקשות הרביזיה שהוא הגיש בצהריים על אישור הוועדה להעניק פטור מחובת הנחה ל- 17 הצעות חוק. בהמשך, הוועדה העניקה פטור לשני הצעות חוק נוספות. הצעת חוק הביטוח הלאומי של ח"כ קרן ברק והצעת חוק הפקדות וזכויות סוציאליות לעצמאים של חבר הכנסת אביר קארה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button