צרכנות

לרגל עונת מעברי הדירות: רשת מטרו יוצאת במבצע ראשון מסוגו

לרגל עונת מעברי הדירות, יוצאת רשת מטרו, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, במבצע ראשון מסוגו, במסגרתו רוכשים חבילת 12 מוצרי חשמל של המותגים המובילים, ב 15,990 ש"ח בלבד, במקום 22,550 ש"ח (שווי המוצרים). כמו כן המבצע כולל פריסה של עד 36 תשלומים.

מבצע עוברים דירה ברשת מטרו. צילום: יח"צ

חבילת ה 12 מוצרים כוללת את מוצרי החשמל האטרקטיביים ביותר במעבר דירה חדשה: מדיח כלים – של המותג BEKO, מייבש כביסה – של המותג BEKO, תנור – של המותג ROSIERES, מסך טלוויזיה 65 אינץ' – של המותג Panasonic, כיריים מנירוסטה – של המותג BEKO, מכונת כביסה – 7 ק"ג של המותג BEKO, מקרר – 4 דלתות של המותג LG, מגהץ קיטור – של המותג Tefal, בלנדר מוט – של המותג BRAUN, מעבד מזון – בעל נפח קערה 2.1 ליטר של המותג KENWOOD, מיקרוגל 25- ליטר של המותג Delonghi ומיקסר – בעל קערה 7 ליטר הכולל בלנדר של המותג CHROMEX.

בנוסף, מקבלים במתנה סט סירים ומחבת של המותג FOODY.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המבצע בתוקף החל מה 25.5.2021 עד ה- 22.06 או עד גמר המלאי המוקדם מבניהם. התשלומים רק בכרטיס אשראי, המחיר אינו כולל הובלה והתקנה.

סט סירים של המותג FOODY. צילום: יח"צ

להשיג ברשת מטרו בסניפים הבאים:
כפא קאסם- מתחם ALL IN HOME , חורפיש- כביש 89 כניסה מערבית, מעיליא- בוויז מטרו מוצרי חשמל לבית, חיפה- הציונות 1, חיפה- ההסתדרות 179, באר יעקב- קניון באר יעקב, עפולה- יהושוע חנקין 7, אשדוד- העצמאות 87, שוהם- האגוז 9 פארק תעשיות חבל מודיעין, קריית ביאליק- בעלי המלאכה 12, קריית ביאליק- שדרות ירושלים 3, מעיליה- רחוב אל מרג', לוד- קניון לוד סנטר קומת כניסה. כפר כנא- ליד תחנת דלק יעד.

Back to top button