צבא וביטחון

גנץ לאנשי אגף השיקום: "הפעולות שלכם הן חלק בלתי נפרד מהשמירה על ביטחון המדינה"

שר הביטחון, בני גנץ, השתתף הבוקר (שלישי) ביום עיון של אגף השיקום במשרד הביטחון, אליו הגיע בכדי לחזק את עובדי האגף ולקדם את הטמעת רפורמת "נפש אחת", ביחד עם מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (במיל') אמיר אשל, סמנכ"ל ומ"מ ראש אגף השיקום איתמר גרף, סמנכ"ל וראש אגף התכנון אליעז קרני, זיו שילון ויו"ר ארגון עובדי משרד הביטחון ששון פרץ, במוזיאון בית הגדודים. בכנס לקחה חלק גם לימור לוריא שנבחרה לתפקיד ראש האגף, ותיכנס לעבודתה בחודש הבא.

צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון גנץ אמר לעובדי האגף: "הטכנולוגיה עוזרת לנו להיות חזקים- כיפת ברזל, היא המיירט להגנה אווירית הטוב בעולם, טנק מרכבה 4 עם אמצעי הגנה הוא כלי קטלני בסדר גודל עולמי. יש לנו ספינות, צוללות, מטוסים, כלי טיס בלתי מאויישים, סייבר ומודיעין. אבל בבסיס העוצמה שלנו עומדת ההבנה שאין לנו ברירה אלא להגן על עצמנו, והנכונות של אזרחי ישראל להתגייס למאמץ."

צילום: אלעד מלכה

גנץ הוסיף: "לכם ולי יש אחריות גדולה- אגף השיקום חייב להיות בעל יכולת לתת טיפול הולם, ואנחנו חייבים למדוד אתכם ולוודא שאתם משתמשים בכלים שאנחנו נותנים ועוד ניתן לכם. להנהלת המשרד ולי יש את האחריות לספק לכם את האמצעים לטובת שיקום פצועי צה"ל. צר לי שהמקרה של איציק סעידיאן, שאני מאחל לו רפואה שלמה, האיץ את קידום התוכנית עם השם הכואב- "נפש אחת". אני מדגיש- אין לנו כוונה לעשות עכשיו מחקרים- אלא מעשים. יש לנו את האחריות לקחת את היוזמה, להקשיב ולהפנים את הביקורת באומץ ובפתיחות- ולהשתפר. אנחנו חלק ממשימה לאומית גדולה, אתם חלק ממשימה לאומית גדולה, ואני נותן לכם את כל הגיבוי וההערכה על מלאכת הקודש שאתם עושים ומבקש לחזק את ידיכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסיום דבריו, ביקש שר הביטחון להודות למנכ"ל המשרד, לזיו שילון, למ"מ ראש אגף השיקום וליו"ר ארגון הנכים עידן קלימן ולכלל עובדי מערכת הביטחון והגורמים הנוספים שפועלים בימים אלו בכדי לממש את הרפורמה.

Back to top button