חדשות הארץ

לאחר הדחיה בשל המבצע: מאות הגיעו לפעילות מטעם פסטיבל מדרום באופקים

למרות שנדחה באופן רשמי למועד מאוחר יותר בשל המצב הביטחוני, הגיעו בימים שלישי ורביעי מאות מבקרים לפעילויות אמנות, תרבות ויצירה באופקים, שארגן צוות פסטיבל מדרום. גם תושבות ותושבי אופקים סייעו לרומם את מצב הרוח, כשלקחו חלק פעיל בפעילויות שהוקדשו לקהילת העיר.

צילום: יהל בטיטו

המשתתפים נהנו ממגוון מופעים והצגות לכל המשפחה: ביום שלישי התקיים בגן הידידות מופע קרקס בצוותא של תיאטרון הקרון, אשר הציג קומדיית פנטזיה. בגינת שפירא התקיים המופע, "הסנדוויץ' הרעב (ואיך ממציאים סיפורים)" גם הוא של תיאטרון הקרון, ולאחר מכן התקיים מופע תיאטרון בובות, ליצנות וחפצים. בגינת רמת השקד נערכה הופעה בשם "העיר המזמרת", ולאחר מכן התקיימה הצגה מיוחדת נוספת – שהתרחשה כולה על גופן של השחקניות.

ביום רביעי, לאחר מופע חימום של חממת הנוער של בית הספר למוזיקה, הגיע לרחבת מרכז הצעירים הרקדן והכוריאוגרף אופיר יודלביץ – אשר ערך מופע אקרובטיקה על מזרן מתנפח ענק והעיף את הצופים גבוה באוויר. לאחר מכן התקיים מופע אקוסטי, אינטימי ומרגש של הזמר והיוצר האופקימי, חנן-יה ישראל. סגר את האירוע ערב חפלה ופיוטים עם יוסי רווח ואמיר ישראלי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יהל בטיטו

"אני חושב שהפעילויות שכן יצאו בסופו של דבר לפועל, גם אם במתכונת אחרת ממה שתוכנן במקור, היו מוצלחות מאוד", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "אני בטוח שהפסטיבל יתקיים בקרוב במתכונתו המתוכננת, יסייע לכולנו לחזור לשגרה וישפר עוד יותר את האווירה".

צילום: יהל בטיטו

"למרות הדחיה בשל המצב הביטחוני – רצינו להיפגש אחרי תקופה קשה, להכניס שמחת חיים וליהנות מהיכולת של תרבות ואמנות להביא מזור ותקווה", הוסיפה מנהלת פסטיבל מדרום, נואית זכאי. "אנחנו מאמינים בכוחה של האומנות לשקם את הנפש ולהציע נקודות מבט חדשות למצבים הקשים שפקדו אותנו בחודשים האחרונים", סיכם המנהל האמנותי של הפסטיבל, יאיר ורדי.

Back to top button