חדשות הארץ

ברקת הכריז על כנס, השר כץ הגיב: "פעולה חתרנית, מוטעית ומיותרת"

ח"כ ניר ברקת הכריז על כנס להצגת "חזונו למדינת ישראל חזקה ומתקדמת". השר ישראל כץ הגיב על כך לפני זמן קצר (שישי) בהודעה לפעילים: "חברים יקרים. הכנס שעורך ניר ברקת על ״חזונו לניהול המדינה״, מול המאמצים שמקיים כעת רה״מ בנימין נתניהו להקים ממשלת ליכוד, היא פעולה מוטעית ומיותרת. מעולם בתולדות הליכוד, על שורותיו אני נמנה עשרות שנים, לא הייתה פעולה חתרנית מסוג זה נגד ראש ממשלה מכהן. הליכוד היא תנועה דמוקרטית ויש בה דרכים מקובלות להתמודד על ההנהגה. הכל בבוא העת ולפי הכללים המקובלים. כאשר תהיה התמודדות על הנהגת התנועה וראשות הממשלה יוכל ח״כ ברקת להציג את חזונו ואת מכלול מעשיו עד כה ברמה הלאומית. כפי שהודעתי בעבר בכוונתי להתייצב בהתמודדות זו עם מכלול פעילותי ותפקידי הממלכתיים ועם ניסיוני ויכולותיי להוביל את מדינת ישראל וחברי הליכוד ידרשו להכריע. לא כעת ולא בדרך הזאת."

תגובה אחת

  1. ישראל כץ ״שבוי״ של נתניהו. ולכן מוכן לשכב על הכביש בשבילו. ניר ברקת מגלה סימן ראשון ליציאה ממצב של תרדמת ממושכת. האם שליחי הכל יכול יצליחו להתקרב לטווח מספיק ולהרדימו מחדש? ישראל כץ נתן את הביטוי הפורמאלי שהולך ומתמסמס על עמידה מאיורי ראש ממשלה מכהן. ראש הממשלה הזה מכהן כבר כ 3 שנים ללא ממשלה וללא תקציב. בטריקים ושטיקים הצליח ומצליח לגרור זמן ולצפות לניסים במשפטו שמתנהל במקביל לנסיונותיו לרסק את אמון הציבור במערכות החוק והאכיפה. נזכור שבימים קשים אלה ישראל כץ עמד לצידו של נתניהו מבלי להתייחס לעובדות שבשטח ומבלי להתייחס לחקירות בבית המשפט. זה הזמן להחזיק ולחזק ידיו של ניר ברקת כמו שעשו המוני עם ישראל כשעבד השא וידיו של משה רבנו נטו לצנוח לצידי גופו. ההמונים נחלצו לעזרה ותמכו בידיו וכך ניצל עם ישראל. אנשי ליכוד יקרים. זו יכולה להיות שעתכם היפה. יתמכו בברקת. עזרו לו להוביל את הליכוד בחזרה למנהיגות מפוכחת, הוגנת ישרה וליצירת אחדות בעם ישראל ויחסים של כבוד עם שכנינו.
    אם כך תעשו, תיזכרו בימי ישראל כמושיעי העם. אם תמשיכו לתמוך בביבי, תיגררו אתם ויחד איתכם עוד רבים שמאסו באיש ומבינים שהגיע זמן החלפתו ותשקיעו את עם ישראל בבור שקשה להחלץ ממנו.

Back to top button