חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום שמה של האישה ההרה שנפטרה בקפלן

בחדר הטראומה בבית החולים קפלן ברחובות נפטרה הלילה (שבת) מורן מלכי נבו בת 38 מרחובות לאחר שלקתה ככל הנראה בתסחיף מי שפיר כשהיא בשבוע ה-38 להריונה.

משפחתה של מורן, שהייתה חתומה על כרטיס אדי, נתנה את הסכמתה לתרומת קרניות ורקמות נוספות.

"מורן הלכה מאיתנו בטרם עת. זו אבידה גדולה שעדיין קשה לנו לעכל. מורן הייתה בן אדם שמח וטוב לב, וגם בלכתה הצליחה לעשות טוב ותרמה מגופה. היא השאירה מאחוריה שתי בנות מקסימות וכל תשומת ליבנו לתמוך בהן. אנו מודים לכולם על התמיכה והעזרה ולבית חולים קפלן על כל המאמצים להחיותה." נמסר ממשפחה של מורן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מורן הגיעה כאמור אמש אל בית החולים כשהיא במצב אנוש תוך כדי מאמצי החייאה. עם הגעתה לחדר הטראומה בוצע בה ניתוח קיסרי חירום, כאשר מעט לאחר מכן, ולמרות מאמצי הצוות הרפואי, נפטר היילוד. מעט לאחר מכן נפטרה אף היא.

פרופ׳ אלון בן אריה, מנהל חטיבת הנשים ויולדות במרכז הרפואי קפלן מסר: "האישה הובלה על ידי מד"א כשהיא כבר במצב אנוש ותוך כדי מאמצי החייאה. לצערנו הרב, למרות ניסיונות לייצב את מצבה ומאמצי החייאה מתקדמים, היא נפטרה במהלך הלילה. סיבת הפטירה של האם והיילוד לא ידועה בוודאות, אולם אנו מעריכים כי מדובר בתסחיף מי שפיר, שעלול להתרחש לעיתים רחוקות בהריון. יש לציין כי פטירה של האם והיילוד כתוצאה מתסחיף מי שפיר הינה מקרה נדיר וחריג".

מורן מלכי נבו. צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button