חדשות הארץ

אלפים מפגינים מול מעון רה"מ בירושלים: "נאשם בפלילים קורע לגזרים את החברה הישראלית"

פעילי התנועה לאיכות השלטון מפגינים הערב (שבת) יחד עם כל ארגוני המחאה מול מעון ראש הממשלה נתניהו בבלפור וממשיכים לקדם את הצעת החוק שניסחה התנועה להוצאת מועמדים עם כתבי אישום מהפוליטיקה: ״בעזרת המחאה הציבורית, נוציא את הנאשמים מהפוליטיקה. לעולם לא ניכנע לשחיתות".

צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון

פרופ׳ מיכל שמיר ממכללת ספיר נאמה על במת התנועה לאיכות השלטון, תקפה: ״נאשם בפלילים מחזיק בעמדת כח ותקופה ארוכה שזה מטלטל את הספינה ואת כולנו יחד איתה. ייצא אותו אדם, יילחם על חפותו, ואם יזוכה – יחזור בברכה״.

צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון

הפעילה החברתית עו״ד ניצן כהנא נאמה גם: ״אני מקווה שזו הפעם האחרונה שלנו בבלפור. בכנסת ישראל יושבים היום שלושה מורשעים בפליליים. הפוליטיקאים שלנו מונעים הקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון – האסון האזרחי הגדול בתולדות המדינה. לשחיתות הזאת אנחנו חייבים לשים סוף היום. חייבים לשים לזה סוף באמצעות חקיקה – נאשם בעבירות של טוהר המידות לא יכול לשמש כראש ממשלה, כשר או כנשיא. חייבים להעביר את החקיקה הזאת״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון

תא״ל (במיל׳) גיורא ענבר, אמר: ״לעולם לא אסלח לנאשם על התהום אליה דירדר את החברה שלנו. נאשם בפלילים קורע לגזרים את החברה הישראלית. מגיעה לנו מנהיגות אחרת שתשרת אותנו – ללא קשר לימין או שמאל״.

צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון

Back to top button