פוליטי / מדיני

ח"כ קושניר: נתניהו ולוין – תקדמו את החוק להטבות מס לתושבי אשקלון להצבעה

ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) נשא הערב (שבת) דברים בהפגנה שיזם במכללת אשקלון, לקידום חוק להטבות מס לתושבי העיר. בהפגנה נכחו כ- 400 תושבים

ח"כ קושניר אמר: "במהלך השנים נאמרו הרבה מאוד שקרים בנוגע למצב של אשקלון. כולם טענו במבצע האחרון ששומר החומות מגיע אחרי שבע שנים של שקט. זה שקר. היה פה ירי, ילדים מפוחדים, עסקים שנפגעו ואיום מתמיד של ירי רקטות. נציגי הליכוד היו באשקלון לאורך השנים ופיזרו הבטחות, לתת עדיפות א' לתושבי העיר, מיגון והטבות מס. לא קיבלנו אף אחד מהם, הם הבטיחו וברחו. בכנסת הקודמת החוק שלי להטבות מס עלה להצבעה, ונפל על ידי הקואליציה. אחרי המבצע החלטתי להעלות את הצעת החוק בשנית בוועדה המסדרת, כולם הצביעו פה אחד בעד, אבל שעתיים לאחר מכן נאמר שהחוק לא עולה להצבעה. המשמעות היא שהחוק כרגע קפוא ולכן יצאנו היום להפגין, כדי להגיד בצורה ברורה לשלטון, לנתניהו וליריב לוין, תעלו את החוק להצבעה. אם החוק יעלה להצבעה ביום שני, תוך שבוע תושבי אשקלון יוכלו לקבל הטבות מס. אנחנו קרובים יותר מתמיד!".

ח"כ קושניר בהפגנה. צילום: ללא קרדיט

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. על פניו החוק להטבות מס לעיר אשקלון נראה הגיוני אבל… לי זה נראה , עם כל הצער, כמהלך פופוליסטי ונסיון למחטף שאינו במקומו. כל עיר בישראל מטווחת מעזה , מלבנון ומסוריה. הצעות בלתי שקולות להטבות מס ירוקנו את קופת המדינה. צריך להפנות משאבים לתוספת מיגון לעורף על פי עדיפויות שיקבע משרד הבטחון וזה יחייב שינוי משמעותי בהקצאות תקציביות אבל כיוון כזה נשמע יותר נכון ויותר הגיוני. שום הטבת מס לא תמנע ירי רקטות לכיוון אשקלון. מיגון אזרחי משופר ימנע פגיעות ברכוש ובנפש!!!

Back to top button