פוליטי / מדיני

ראשי סיעות גוש הימין לסער ובנט: תומכים ברוטציה משולשת

ראשי סיעות גוש הימין חתמו היום (ראשון) על הפנייה הבאה לח״כ גדעון סער ולח״כ נפתלי בנט, במאמץ אחרון למנוע הקמת ממשלת שינוי.

״מתוך נכונות לשים בצד כל שיקול אישי ומתוך נכונות לעשות צעדים חסרי תקדים ומרחיקי לכת כדי להבטיח את ביטחונה ואופיה של מדינת ישראל, בניסיון אחרון למנוע ממשלת שמאל שתסכן את המדינה, אנו, ראשי סיעות גוש הימין החתומים מטה, מציעים בזאת לח״כ גדעון סער ולח״כ נפתלי בנט את ההצעה הבאה: תוקם ממשלת ימין, ח״כ גדעון סער יכהן כראש ממשלה החל מיום השבעת הממשלה ה-36 ולמשך שנה ושלושה חודשים. חברי הכנסת של סיעותינו יחתמו על המסמך הדרוש לנשיא המדינה לשם מתן האפשרות לח״כ סער להקים את הממשלה."

בנוסף כתבו ראשי סיעות גוש הימין: "ראש הממשלה בנימין נתניהו יכהן כראש הממשלה החל מתום תקופת כהונתו של ח״כ סער וזאת למשך שנתיים. ח״כ נפתלי בנט יכהן כראש ממשלה ביתרת תקופת כהונת הממשלה החל מתום כהונתו של ראש הממשלה נתניהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, על פי ראשי סיעות הימין, "סעיף הפריטטיות יבוטל. שר המשפטים ימונה בהסכמה״.

ליצמן וגפני. צילום: אתר הכנסת

תגובה אחת

  1. מענין כמה אלה המכנים עצמם ראשי הימין מוכנים להתבזות למען אדם שאין גבול למה שהוא מוכן לעשות בכדי להשאר בראש הממשלה. זה ברור כשמש שכשביבי הוא ראש הליכוד, כל ראש ממשלה אחר שימונה במצב כזה לא יהיה יותר מאשר בובת סמרטוטים. את החוטים ואת חוטי התחיל ימשוך נתניהו מאחורי לקלעים כשחבר מרעיו מתוך הליכוד ממשיך לתמוך בו ומטרפד כל צעד שראש הממשלה בובה רוצה לעשות ללא אישורו. אם ע״ש מתכון מושלם להתאבדות פוליטית זה להסכים להצעות הרוטציה של נתניהו. הוא עצמו כבר הוכיח שזה לא מהסעיפים שהוא מתכוון למלא גם אם בג״ץ נושף באחוריו וגם אם דרעי נותן את ערבותו האישית. משחק עלוב מכור מראש. שני חשודים בעבירות פליליות (דרעי וליצמן) מסייעים לנאשם בפלילים תוך כדי תהליך משפטי איך להמשיך ולשלוט במדינה ובעיקר איך להבטיח שנהרות הכסף שמתוסכלים אליהם לא יתייבשו.

Back to top button