חדשות הארץ

הנשיא ריבלין: יחד נוכל להבטיח שהטלטלות האחרונות לא ישאירו בנו צלקת עמוקה

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אירח היום (ראשון) את המיזם "אתם לא לבד-ביחד זה יותר", שהוקם על ידי החברה למתנ"סים במטרה לסייע לנפגעי משבר הקורונה ולהרחיב ולהעמיק את מעגלי העשייה האזרחית המקומית. במסגרת המיזם תקרא החברה לקהילות בארץ באמצעות המרכזים הקהילתיים, להרחיב ולהעמיק את פעילותם עם אזרחים וותיקים, אנשים עם מוגבלות, נוער בסיכון ומשפחות צעירות. באירוע השתתפו הנהלת החברה למתנ"סים, ראשי רשויות מרחבי הארץ, ושותפים נוספים. במהלך האירוע נשאו דברים יו"ר דירקטוריון החברה למתנ"סים אבי וורצמן וראש עיריית שדרות אלון דוידי.

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

"אתם יודעים יותר מכל עד כמה הכוח, הניסיון וגם המענים המוצלחים ביותר לצרכים הקהילתיים נמצאים בתוך הקהילות עצמן," אמר הנשיא. "הדברים נכונים, ביחס להתמודדות עם מגפת הקורונה, וגם ביחס להתמודדות עם המשבר הקהילתי – חברתי, בין יהודים לערבים."

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

הנשיא סיפר על שתי מנהלות מתנ"סים, פאתן, מנהלת המתנ"ס שיקאגו בלוד, שפועל עבור כל ילדי לוד, יהודים וערבים כאחד וחברתה יפית, בת הציונות הדתית, שמנהלת את מתנ"ס קלנסואה. "שמעתי על השותפות והחברות שלכן בשגרה, ועל הדאגה שלכן זו לזו בשבועות האחרונים. התבונה והרגישות שלכן, הנכונות שלכן להמשיך ולבנות את מרקם החיים המשותפים שלנו, הן שמבטיחות את עתידנו ועתיד ילדנו כאן. יחד עם מנהלות ומנהלים של מתנ"סים רבים נוספים, אתן בונות ובונים מחדש את השותפות", אמר הנשיא והוסיף: "מתנ"ס זה לא רק מקום לחוגים ופעילויות. מתנ"ס זה בית ובשנה האחרונה הבנו כולנו עד כמה חשוב שיש לנו בית. בית חם, מכיל ומוגן, כזה שיכול לשמש מפלט בשעת צרה שקירותיו ודייריו תומכים בשעות קשות ומזכירים לנו שאנחנו לא לבד. המתנ"סים והמרכזים הקהילתיים הם הבית הזה. המקום שבו הם מוצאים מרחב מוגן שמאפשר להם לחלוק קשיים, ליהנות מאינטראקציות חברתיות, לגדול ולהתפתח," אמר הנשיא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קובי גדעון/ לע"מ

"יחד, בשותפות אמיתית בין כלל השבטים ומגזרים, בין כלל המוסדות והארגונים, נוכל להבטיח שהטלטלות האחרונות לא ישאירו בנו צלקת עמוקה אלא יביאו אל ביתנו רוח חדשה של תקווה ושל התחדשות," חתם הנשיא את דבריו.

Back to top button