מבזקים

ההסתדרות הלאומית: שמשרד הביטחון ייקח אחריות על ביטחון הרבש"צים

רכזי הביטחון הצבאיים (רבש"צים) החברים בהסתדרות הלאומית החלו לפני זמן קצר (שני) בהפגנה בשער היישוב אבשלום בעוטף עזה. ההפגנה היא מחאה נגד משרד הביטחון בנוגע לתנאי העסקתם ומחזקים את רבש"צ היישוב שנלחם בידיים חשופות במחבל שחדר לישראל אמש ובכך מנע טבח ואסון גדול. כזכור, המחבל חדר אתמול לשטח ישראל ללא שזוהה על ידי מערכת הביטחון ורק כשהגיע אל שער היישוב נתפס ונוטרל על ידי מספר רבש"צים שהוזעקו למקום. שוב מסתבר שהרבש"צים הם קו ההגנה הראשון בעבור 950,000 תושבי היישובים וללא פעילותם עלולים להתרחש אסונות ופיגועים. כעת הם דורשים ממשרד הביטחון להכיר בהם סוף כל סוף. "אם משרד הביטחון עדיין לא הבין כמה אנחנו נחוצים, האירוע אמש הבהיר יותר מכל, אנחנו מגיני היישובים".

צילום: דוברות ההסתדרות הלאומית

ניר שורמן, יו"ר ארגון הרבש"צים מבית הסתדרות לאומית, אמר בהפגנה: "לא יתכן מצב בו כולם רואים את נחיצותינו ובשל שיקולים צרים של תקציב יימנעו מאיתנו תנאי בסיס סוציאליים וייקחו עלינו אחריות. מדינת ישראל מפקירה אותנו אבל אנחנו נחושים להמשיך ולהגן על תושבי מדינת ישראל כולה. מצפון, מדרום, ביהודה והשומרון. תפסיקו את ההפקרות, קחו עלינו אחריות"

צילום: דוברות ההסתדרות הלאומית

איתמר שרוני, סמנכ"ל ההסתדרות הלאומית: "הגיעה העת שמשרד הביטחון ייקח אחריות על ביטחון הישובים והרבש"צים. בני גנץ, הסדר את העסקתם ומנע את המחדל הבא. הם לא ימשיכו לעבוד במצב המשפיל הזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות ההסתדרות הלאומית

Back to top button