משפטי/פלילי

חמישה חשודים מהפזורה הבדואית בנגב נעצרו בגין הפלת 24 עמודי תאורה

משטרת ישראל סיימה חקירת אירוע גרימת נזק לתשתיות וסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה בכך שהופלו 24 עמודי תאורה בכביש 31 והיום (שלישי) תוגש הצהרת תובע ובקשה להארכת מעצר כנגד חמישה חשודים.

במהלך הפרות הסדר שהתרחשו בארץ בהן גם בכבישי הנגב, ב- 12 במאי נחסם כביש 31 במקטע שבין צומת שוקת לכיוון מזרח לאחר שהופלו עליו 24 עמודי תאורה ששימשו להארת הדרך. בתחנת עיירות של משטרת ישראל הוקם צוות חקירה מיוחד לחקירת האירוע.

צילום: דוברות המשטרה

עם התקדמות החקירה בשיתוף חוקרי זירת עבירה (מז"פ) נודעה זהותם של חמישה חשודים תושבי פזורת אל סייד (26,21), פזורת שבט אסד (23), שבט אל עוקבי (26) ותל שבע (41). החשודים אותרו ונעצרו החל מה- 14 במאי וזאת כחלק מתוכנית החקירה והפעילות המשטרתית לאיתור ומעצר חשודים במסגרת פעילות "חוק וסדר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

על פי החשד בליל הפרות הסדר החשודים הגיעו למקום פירקו את הברגים שהחזיקו את עמודי התאורה והפילו אותם על הכביש ובכך גרמו נזק תשתיתי חמור תוך סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה.

צילום: דוברות המשטרה

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בידי צוות החקירה המיוחד שהוקם בתחנת עיירות והיום, כאמור, עם תם מלאכת החקירה תגיש פרקליטות דרום באמצעות חוקרי המשטרה הצהרה בדבר כוונתה להגיש כתב אישום בגין המיוחס.

צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ממשיכה בפעילות המעצרים וחקירת המעורבים, במטרה למצות את הדין עם כל פורעי החוק במהלך ימי מבצע "שומר החומות"."

Back to top button