מבזקיםצבא וביטחון

כוחות הביטחון עצרו ברמאללה את שיח ג'מאל טוויל, בכיר בחמאס איו"ש

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של יחידת ׳דובדבן׳ ושירות הבטחון הכללי, נעצר הלילה (רביעי) בכיר חמאס באיו״ש, שיח ג'מאל טוויל, בעיר רמאללה שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין".

שיח' ג'מאל טוויל הינו מבכירי ארגון הטרור חמאס באיו״ש, אשר בתקופה האחרונה לקח חלק פעיל בארגון הפרות סדר, הסתה לאלימות והקמה מחודשת של מפקדת החמאס ברמאללה.

צילום: דובר צה"ל

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לכוחות הבטחון. במקביל לפעילות המדינית יש לפעול בנחרצות וללא פשרות בכדי לסכל ולעצור כל מי שמעורב בפעילות של הסתה וטרור. חמאס אינו מכיר בישראל ועל פי ההגדרה הוא ארגון טרור וכך יש להתייחס לארגון זה ולמנהיגיו. שקט זמני שמושג בחסות מתווכים נועד מנקודת מבטו של החמאס אך ורק בכדי לשקם א עדותיו ולבנות מחדש את כוחו במבתרי שמטרתו האולטימטיבית היא חיסול הכופרים היהודים שפלשו לאדמה שלא שייכת להם. עד שלא יתחייב ארגון זה להכיר בישראל ויניח את נשקו אין דרך אחרת אלא ללחוץ על ההדק. במקביל יש בני שיח קשים אבל אפשריים ואלה הם אנשי הרשות הפלשתינאית. מדיניות הפרד ומשול על ידי טיפוח חמאס בעזה נכשלה וקרסה. בני השיח הם אנשי הרשות ונכון יהיה לטפח אותם ולרמוס את ראש הנחש שנקרא חמאס.

Back to top button