צרכנות

למה ממש חשוב לפנות לעזרתו של מכון גמילה מסמים ואלכוהול?

קרדיט: Pixabay

בין אם מדובר על אירוע שבו לקחתם מנת יתר שגרמה לכם להגיע אל בית החולים בסכנת חיים, ובין אם מצאתם את עצמכם במצב שבו אין לכם שליטה בכלל על כמויות האלכוהול שאתם צורכים, אין מנוס מפנייה לעזרת אנשי המקצוע של מרכז הגמילה ויקטוריה רנסנס, ואנו נסייע לכם להתמודד עם כל האתגרים.

חשבו לרגע אחד על העתיד שלכם ושל המשפחה שלכם

החשיבות בטיפול בבעיות התמכרות, הוא עצום ומשמעותי בכל תחומי החיים של המטופל ושל בני המשפחה שלו. על אחת כמה וכמה אם אתם מכירים את בעיות ההתמכרות שלכם, ומבינים שהמצב יכול להתדרדר במהירות, אם לא תיקחו אחריות ותבחרו לפעול. מהסיבה הזו, שירותיו של מכון גמילה מקצועי, הם השירותים שתרצו לבחור לעצמכם, ויפה שעה אחת קודם. הכניסה למכון הגמילה תהיה הרבה יותר קלה, אם תדעו שיש לכם על מי לסמוך.

את הקרב הגדול של חייכם, לא תצלחו לבד

נניח והבעיה המרכזית שאיתה אתם מתמודדים היא בעיית התמכרות לאלכוהול, יש שני אלמנטים שמנהלים את האתגר במקביל. מחד, התחושה הפיזיולוגית שהאלכוהול מעורר בכם, בכל פעם שבה אתם שותים, ומאידך ההרגלים, ההתנהגויות וההשפעה החברתית שגורמת לכם לשתות עוד אלכוהול, גם אם אתם לא ממש רוצים. מה שאומר שמדובר בקרב בשתי חזיתית, ואתם לא רוצים להיות שם לבד. התמיכה הנפשית של החברים והמדריכים במרכז, היא מרבד נוסף שמחזק את ההחלטה לפנות אל מרכז הגמילה ולבקש עזרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קבלת כלל הכלים שיעזרו לכם לחיות חיים בריאים יותר

בכל מה שנוגע לבעיית התמכרות לסמים אתם רוצים לקבל טיפול, אבל גם כלי התמודדות. הקושי לא ייגמר עם הפרידה ממכון הגמילה, אלא רק יתעצם במקרים רבים, עם החשיפה להזדמנויות ופיתויים שיקשו על החיים שלכם בצורה לא פרופורציונאלית. התפקיד הנוסף של השהות במרכז הגמילה, הוא להדריך, להכין ולבנות אתכם לקראת היציאה הביתה. עם ארגז כלים עצום ואם אפשרות להסתגל בהדרגה לחיים חברתיים חדשים, טבילת האש תהיה נורמלית וקלה יותר, עם סיכויי הצלחה גבוהים יותר.

העבודה הקשה והמשמעותית של אנשי מרכז הגמילה ויקטוריה רנסנס, מתרחשת מידי יום ביומו, והיא משפרת את החיים של מטופלים ושל בני המשפחה שלהם. כך שיהיה לכם קל מאוד לקחת את ההחלטה הבריאה והנכונה לחיים שלכם, ולמצוא את הדרך לאושר ולבריאות. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות, התקשרו: 1800205088.

כתבה זו נכתבה בשיתוף פעולה עם מערכת פרסום כתבות ספונסרד.

Back to top button