מבזקיםפוליטי / מדיני

הרשימה המשותפת הודיעה על תמיכה בהחלפת יו"ר הכנסת לוין

הרשימה המשותפת הודיעה לפני זמן קצר (חמישי) כי היא תתמוך בהחלפת יו"ר הכנסת לוין, בכך צפוי להיות רוב למהלך- גם ללא ימינה. התמיכה מגיעה על רקע הקשיים של בנט לשכנע את ח"כ ניר אורבך לתמוך במהלך.

בליכוד תקפו את המהלך ומסרו: "הרשימה המשותפת ממהרת להציל את לפיד ובנט ומשלימה את החתימות החסרות להם להדחת יו״ר הכנסת מהימין. מדובר בהוכחה ניצחת לשיתוף פעולה מלא-מלא של הרשימה המשותפת עם ממשלת השמאל של לפיד ובנט. לפיד עצמו סגר אישית עם ראשי המשותפת את שיתוף הפעולה והדיל ביניהם. עוד לא עברו 24 שעות מאז שהכריזו ״עלה ידי״ ובנט ולפיד כבר נשענים על המשותפת. הם יעשו זאת בכל יום, בכל הצבעה. גדעון סער, שרן השכל, זאב אלקין, חברי ״תקווה חדשה״ וחברי ״ימינה״ – התחייבתם לא להישען בשום אופן על המשותפת! עימדו בהתחייבות שלכם ותמשכו עכשיו את החתימות שלכם. אם לא תעשו זאת יהיה ברור לכולם שגם אתם סגרתם דיל עם המשותפת כחלק בלתי נפרד מהממשלה שלכם. בליכוד תקפו את המהלך ואמרו כי "בתוך 24 שעות גוש השינוי כבר נשען על הרשימה המשותפת".

מיש עתיד נמסר כי "המהלך של המשותפת לא תואם איתנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח״כ עאידה תומא-סלימאן (הרשימה המשותפת) כתבה בחשבון הטוויטר: "אנחנו רוצים להיפטר מיריב לוין כיו״ר הכנסת. היפטרות מהאדון נתניהו צריכה להיות היפטרות מהדרך והפוליטיקה שלו, לכן יחד איתו נפטרים גם מכל משרתיו. ויפה שעה אחת קודם."

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

תגובה אחת

  1. התקיפות הבלתי פוסקות של נתניהו כבר עוברות את הכ ול של פוליטיקה מלוכלכת ונכנסות לקטגוריה של הסתה פרועה ומסוכנת. ראש ממשלה איראי חייב היה לרסן את הציבור ובמקום זה מלבה נתניהו את האש. נתניהו הוא זה שהביא את עבאס ושתל אותו במרכז הקונצנזוס הפוליטי וכמעט כרגיל אצלו, מתוכנית של יצירת מקורבים עושי דברו המציאות מגלה שיש לאנשים אופי ומוסר וחשיבה עצמאית והתוכניות של נתניהו עולות בעשן. ככה עם היועץ המשפטי, ככה עם מפכ״ל המשטרה הקודם וככה עם ראש המוסד דגן, ועוד שורה ארוכה של נושאי תפקידים בכירים הגונים ישרים ובעלי מקצוע שמביאים לתפקיד את ניסיונם ולא את נאמנותם המוחלטת לשיגיונותיו של ראש ממשלה שמזמן שכח מה תפקידו (לשרת את אזרחי מדינת ישראל!) טוב יעשה אם יתפנה לאריזה מסודרת והכנה הוגנת ונקיה של העברת התפקיד למחליפו.

Back to top button