מבזקים

הרשימה המשותפת: הכתובת על הקיר, בטלו מיד את "צעדת הדגלים"

סיעת הרשימה המשותפת פנתה היום (שבת) בדחיפות לשר לביטחון פנים ולמפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי בדרישה כי יורו מידית על ביטול "צעדת הדגלים" אשר צפויה להתקיים ביום חמישי הקרוב ולעבור דרך שער שכם בירושלים.

במכתב ציינו ברשימה המשותפת כי "אירועי "צעדת הדגלים" הקבועים בירושלים הפכו מזה שנים רבות לאירועי שנאה בהם נקראות קריאות הסתה גזעניות כמו "מוות לערבים" ועוד. ידוע על מקרים רבים של ונדליזם ואלימות פיזית מידי משתתפי הצעדות כנגד התושבים הפלסטינים המקומיים. ככזו, מועדת הצעדה המדוברת לפורענות מלכתחילה, קל וחומר בימינו אנו, זמן קצר בלבד לאחר שבערו הרחובות בכל הארץ."

עוד נכתב בפנייה: "אנו קוראים לכם להודיע בדחיפות הגבוהה ביותר כי הצעדה הלה לא תאופשר בידי המשטרה. אנו מזהירים ומתריעים מראש כי אירוע זה עלול בסבירות גבוהה ביותר להבעיר את השטח שוב, להוביל לאלימות ולהסלמה שאחריתן מי ישורנו. לא זאת ואף זאת, עיתוי הצעדה ומסלולה אף מעלים תהיות אודות סיבת קיומה מלכתחילה. היתכן כי מדובר בניסיון מודע להבעיר את השטח בכדי למנוע הקמתה של ממשלה חדשה? למותר לומר כי חשד כבד שכזה אכן קיים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

תגובה אחת

  1. מי אתם יא ערבושים מזוהמים שתיקבעו איפה יצעדו ואיפה לא?רוצים להבעיר את השטח אין בעיה שומר החומות היה הפרומו לעומת מה שיקרה לכם הפעם יא עכברושים מזוהמים סעו מכאן חזרה לארצות מאיפה שהגעתם שלא נצטרך אנחנו להסיע אותכם כמו ב 48

Back to top button