מבזקים

ח"כ קריב למפכ"ל המשטרה: "שנה את מסלול מצעד הדגלים בירושלים"

ח"כ גלעד קריב (העבודה) קרא הערב (שבת) למפכ"ל המשטרה, יעקב שבתאי, לשנות את מסלול מצעד הדגלים המתוכנן להתקיים ביום חמישי הקרוב בירושלים: "שנו את התוואי שפורסם על ידי המארגנים, כפי שעשיתם ביום ירושלים. ההחלטה צריכה להיות מהירה כדי למנוע הסלמה שלא לצורך. קיומו של המצעד בתוואי זה, שבועיים בלבד לאחר סיום המבצע הצבאי ולאחר החזרת השקט והסדר הציבורי, הוא מעשה חסר אחריות שכולו התרסה. על המשטרה להודיע במהירות וללא דיחוי כי היא לא תאשר את קיום הצעדה ברחובות הרובע המוסלמי והנוצרי. כל הטעמים שעמדו לנגד עיני המשטרה לפני ארבעה שבועות עומדים בתוקפם גם עתה. בעניין זה ישנה חשיבות רבה לקבלת החלטה מהירה על מנת למנוע הסלמה שלא לצורך".

תגובה אחת

  1. מר כץ היקר, קריאתך לתמוך בדברי ראש השב״כ ארגמן הם כמו פאטה מורגנה במדבר. אל תתחבא מאחורי ראש שב״כ, אל תגמגם, תפנה את בקשתך ישירות לראש הממשלה. מדוע הוא שותק? מדוע אינו יוצא לרגע ממשכנו ופונה ישירות לכל תומכיו באשר הם שם עם מסר ברור וחד: ״חבריי,, ידידיי ותומכיי, שעה קשה היא זו לכל אחד אבל עם כל הקושי יש לחדול באופן מיידי מכתיבת מסרים אלימים ואגרסיביים, יש לחדול מייד מהשמעת מסרים אלימים ותוקפניים, יש לחדול מייד בהשמעת איומים על נציגי ציבור נבחרים בלי קשר לשיוכם המפלגתי. כל איש ליכוד מתבקש לקחת דברים אלה אישית ממני לתשומת ליבו ולדווח מיידית למרכז הליכוד ולגורמי המשטרה על כל חריגה מבקשה זו.״
    זה מה שאני מצפה לשמוע עכשיו מכל איש בכיר בליכוד ובמיוחד מכל בכיר בליכוד שמתיימר להיות ראש ממשלה אם וכאשר….כל הימנעות או התחמקות מפניה ישירה אל הציבור ולא חשוב באיזו תואנה ותירוץ תרשם לדראון עולם וותוזכר להמוני בית ישראל בכל הזדמנות.

Back to top button