חדשות הארץמבזקים

אלפי משתתפים צפויים לחגוג במצעד הגאווה החיפאי

במסגרת חודש הגאווה, יתקיים ביום שישי הבא, ה- 18 ביוני, מצעד הגאווה ה- 14 של חיפה בנוכחות ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם. מצעד הגאווה או בשמו המלא "מצעד הגאווה והסובלנות" חוזר השנה להתקיים לאחר שבשנה שעברה הוא לא נערך בשל מגבלות מגיפת הקורונה. המצעד יישא השנה את הסיסמא "אנחנו חיפה!" וישים את הדגש, לעובדה, כי למרות ובזכות השונות, בין צבע לצבע, בין דתות, אמונות, תרבויות, מניפה של משיכה ואהבה, קשת שלמה של זהויות מגדריות, של משפחות מגוונות – כולנו קשורים זה בזה, שזורות זו בזו.

לאחר התכנסות, שתחל בשעה 10:00 בצומת הכניסה לשכונת כרמליה, יוזנק המצעד בשעה 12:00 והמשתתפים יחלו לנוע לאורך שדרות מוריה עד לגן האם. בשעה 13:15, עם הגעת הצועדים, יעלו להופיע על בימת גן-האם אלה לי, רן דנקר, DJ מריומה, מלכות הדראג של ליין ה-WERK, והמלכות של הליין החיפאי "דראג בסלון". האירוע יונגש לכבדי שמיעה באמצעות תרגום לשפת הסימנים.

את המצעד יאבטחו מאות שוטרים שיהיו פרוסים לאורך מסלול הצעידה, במטרה לשמור על הסדר הציבורי ושלום המשתתפים. שוטרי תנועה ומתנדבים של משטרת ישראל יעסקו החל משעות הבוקר המוקדמות בהכוונה ובהזרמת התנועה, על מנת לצמצם למינימום את הפגיעה בחיי השגרה ולאפשר את קיום הצעדה באופן מיטבי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מומלץ לעשות שימוש בתחבורה הציבורית. דרכי הגעה: מתחנת רכבת/אוטובוסים מרכזית חוף הכרמל- 132,133, מתחנת רכבת/אוטובוסים ממרכזית המפרץ 132,133,136. למגיעים ברכב פרטי מחוץ לעיר מומלץ להחנות בחניונים הציבוריים של מרכזית חוף הכרמל/מרכזית המפרץ.
חל איסור על הכנסת נשק, בקבוקי זכוכית, אופניים ואופניים חשמליים למתחמי הצעדה, הכינוס והסיום. כמו כן, חל איסור על מכירת אלכוהול בבקבוקי זכוכית לכל אורך הצעדה ובמתחמים. חסימות הכבישים ודרכי הגישה יסומנו באפליקציית הניווט waze.

צילום: דוברות עיריית חיפה
צילום: דוברות עיריית חיפה
צילום: דוברות עיריית חיפה

Back to top button