מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: עוזר השר ליצמן דאג להקלות בסימון מוצרים – בתמורה לשוחד

המשטרה עצרה היום (ראשון) ארבעה בני אדם בחשד למעורבות בפרשיית שוחד רחבת היקף הנחקרת ביחידת להב 433. בין החשודים נמנים העיתונאי החרדי מנחם גשייד, עוזר השר ומקורבו של השר יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק, ומנכ"ל חברת לובינג גדולה.

אחד החשדות שעולים מהפרשייה הוא שגורמים בעלי אינטרסים שיחדו לכאורה את עוזר השר בבצ'יק כדי שיפעל להורדת סימונים אדומים, המעידים על רמות סוכר גבוהות במוצרים, וזאת כדי להגדיל את המכירות של מוצרים אלו.

מטעם המשטרה נמסר כי על פי החשד, "עובד הציבור פעל לכאורה במספר הזדמנויות ביחד עם המעורבים ממניעים של בצע כסף, לקידום ושימור אינטרסים של חברות מסחריות גדולות במשק, תוך ניצול מעמדו ובניגוד מוחלט לאינטרס הציבורי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

  1. מזכיר לנו שחברת תנובה הינה חברה סינית שהדבר הארון שמטריד אותה זו בריאות אזרחי ישראל. החברה מנוהלת על ידי סינים ואין לה שום קשר לחקלאי ישראל מזה זמן רב

  2. ליצמן כנראה הפך להרגל את הכנסת ידו לכל כיס שנמצא בסביבה. הסחטנות האינסופית מתקציב המדינה כבר לא מספיקה. אין גבול לחזירות. כשלא מכירים במדינה ובחוקיה אין שום מחסום ושום בלם כנגד התנהגות מחפירה, והאיש נהנה בחסותו של חוק שהוא אינו מכיר בו מחסינות מלאה.

Back to top button