פוליטי / מדיני

התנועה לאיכות השלטון קוראת ליועמ״ש להוציא את נתניהו לנבצרות מיידית

התנועה לאיכות השלטון פנתה הערב (ראשון) ליועמ״ש בבקשה להוציא את נתניהו לנבצרות מיידית מתפקידו כראש הממשלה עקב ״שינוי מהותי בנסיבות כהונתו״.

לעמדת התנועה, מכלול האירועים האחרונים מהווה תשתית ראייתית נוספת לנבצרות "מהותית". עוד הזכירה התנועה כי בית המשפט העליון קבע בתגובה לעתירתה כי ״הכרעתנו ניתנת על בסיס התשתית שמונחת לפנינו בנקודת הזמן הנוכחית. טענות העותרים שמורות להם במקרה של שינוי מהותי בנסיבות".

התנועה לאיכות השלטון כתבה ליועמ״ש: ״והנה, במהלך התקופה האחרונה הפר ראש הממשלה את הסדר ניגוד העניינים שקבעת לו, הקשור באופן הדוק למגבלות כהונתו כראש ממשלה המואשם בפלילים חמורים – זאת בכך שמנע את מינוי שר המשפטים, מונע את מינוי פרקליט המדינה ומונע את מינויים של כשליש מראשי הנציגויות של משרד החוץ בעולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד התייחסה התנועה לאיכות השלטון לנאום שנשא היום נתניהו: ״בניגוד לבקשתו של ראש השב"כ מאמש – להרגיע את קולות ההסתה נגד גורמים פוליטיים, יצא ראש הממשלה במתקפה חסרת תקדים מצידו.

התנועה חתמה את פנייתה: ״מדובר בעת חירום, דומה כי ראש הממשלה הנאשם בפלילים גמר אומר בליבו לעשות כל אשר עולה לאל ידו על מנת לאחוז בקרנות המזבח, גם במחיר הבערתה של מדינת ישראל״.

יו״ר התנועה לאיכות השלטון, עו״ד אליעד שרגא: ״נתניהו מתנהג כחיה פצועה, הוא עלול לעשות הכל, כולל הכל, בשביל לשמור על הכסא. אנו קוראים למנדלבליט להוציא את נתניהו לנבצרות לאלתר״.

עו"ד ד"ר אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון. צילום: יוסי זמיר/פול, פלאש90

Back to top button