צרכנות

מור קורן ביקורות

תלמידים רבים, שעומדים לפני המבחן הפסיכומטרי, שואלים את עצמם מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד למבחן, ואיך יוכלו לקבל בבחינה את הציון המקסימלי שיאפשר להם להתקבל לפקולטה נחשקת ויסלול את דרכם לאקדמיה. מור קורן פסיכומטרי הוא מכון מוביל כבר יותר מ-15 שנה, קיים משנת 2006, ולמדו בו אלפי תלמידים שהצליחו להגיע לתוצאות גבוהות הרבה מעל הממוצע. הדרך הפשוטה להתרשם מהמקום היא לקרוא ביקורות ולשמוע על חוויות של תלמידים שלמדו במכון.

קפצנו למכון של מור קורן על מנת לדבר עם תלמידים שלומדים במכון במטרה לשתף את הקוראים בחוויית הלימודים שלהם ולשמוע על דרך הלימוד במכון.

אריאל אלטלף: "אחרי שביצעתי סקר שוק נרחב ומקיף בהרבה בתי ספר לפסיכומטרי, ראיתי שאת הקורס הטוב ביותר אני אקבל אצל מור קורן – ונרשמתי. לשמחתי, הקורס אכן עלה על כל הציפיות, וההבטחות שגרמו לי להירשם אליו אכן התקיימו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כיתת הלימוד הייתה קטנה, המורים היו מקצועיים ואדיבים, כל תלמיד קיבל יחס אישי ופתרון לכל בעיה שהייתה לו וחומרי הלימוד היו אפילו ברמה גבוהה יותר ממכוני פסיכומטרי מוכרים אחרים. ממליצה בחום על הקורס!"

רוני לוי: "בתור אחת שאף פעם לא הצליחה להסתדר עם מתמטיקה בבית הספר, הקורס של מור קורן הצליח להפתיע אותי ולגרום לי להבין לעומק את כל החומר (ולפתור בהצלחה את כל התרגילים!).

כל זה בזכות מורים באמת מהשורה הראשונה, שנתנו יחס אישי ומענה לכל שאלה, ולא אפשרו לאף אחד לוותר לעצמו. אפילו בתקופה שהלימודים היו מקוונים (בחסות הקורונה), הקורס הועבר על הצד הטוב ביותר".

שירז להב: "לצערי, זו הפעם השנייה שניגשתי לפסיכומטרי, אחרי שבפעם הקודמת למדתי בחברת קידום ולא הצלחתי לקבל את הציון שרציתי. בפעם השנייה החלטתי להירשם לקורס של מור קורן, וזאת הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלתי.

הרמה בקורס גבוהה ביותר והמדריכים מקצועיים ודאגו שכל התלמידים יהיו באותו קו ויבינו היטב את החומר. כיתת הלימוד הייתה קטנה, והרגשתי ממש כמו בשיעור פרטי!"

רנה וילקר: "הגעתי לקורס של מור קורן כי קראתי שאצלו התלמידים מקבלים את הציונים הגבוהים ביותר בארץ ביחס לשאר הקורסים. שיטת הלימוד היא לדעת את החומר ברמה אחת מעל לרמה של התרגילים במבחן הסופי, ואין ספק שהשיטה מוכיחה את עצמה כיעילה ביותר!

המדריכים בקורס מדהימים ועוזרים לכל תלמיד להגיע לציון הכי גבוה שהוא יכול. אני אישית אמליץ בעתיד לכל החברים שלי להירשם רק לקורס של מור קורן!"

נופר רקח: "למור קורן הגעתי אחרי שכבר עשיתי פסיכומטרי פעם אחת, וכבר הייתי קרובה להרים ידיים. ברגע שהתחיל הקורס, ידעתי שהגעתי למקום הנכון! הרמה של הקורס גבוהה ומקצועית, שיטת הלימוד חדשנית ומכוונת אותנו להצלחה, והמורים היו מקסימים ונכונים לעזור בכל שאלה ובעיה.

אני רוצה להודות לצוות המורים המעולים של מור קורן, שהחזירו לי את האמון בעצמי וגרמו לי לגשת לפסיכומטרי (בפעם השנייה) עם ביטחון עצמי גבוה – ולהצליח!"

סרגיי סימחנוב: "הקורס של מור קורן נתן תמורה מלאה לכסף ששילמתי, ועלה על כל הציפיות שהיו לי מקורס פסיכומטרי. למדנו בכיתה של 8 תלמידים, כל תלמיד קיבל יחס אישי וליווי מקצועי שמותאם לרמה שלו. חומר הלימוד הועבר בצורה ברורה, ובכל נושא פתרנו בכיתה כ-20 תרגילים, עד שכולם הרגישו שהם 'שורקים' את החומר.

הרמה של הלימוד בכיתה ושל תרגול שיעורי הבית הייתה גבוהה. שילוב כל הגורמים האלה מסביר למה התלמידים של מור קורן מקבלים את הציונים הגבוהים ביותר בארץ! למי שעדיין מתלבט לאיזה קורס להירשם, אני ממליץ בלב שלם להירשם לקורס הפסיכומטרי של מור קורן!"

 

לסיכום: דיברנו עם עשרות תלמידים וקראנו מאות המלצות של תלמידים על קורס הפסיכומטרי של מור קורן. תלמידים רבים המליצו על לימוד בכיתה קטנה עם חומר לימוד ברמה אחת מעל למבחן הסופי. אין ספק ששילוב של יחס אישי, צוות מדריכים מעולים וספרי לימוד מעודכנים הוא הגורם המוביל שיעזור לכל תלמיד להצליח!

 

תגובה אחת

  1. כתבה ממש מביכה. אם היה כתוב שגל תלמידי מור קורן מוציאים 800 עם ממש מעט תרגול, הכתבה הייתה מושלמת!

Back to top button