צרכנות

כמה עולה רכיבה על סוסים?

קרדיט תמונה חוות הפקאן

אחת האופציות המהנות ביותר לבילוי זוגי או משפחתי, ובוודאי אחת האופציות הפופולאריות ביותר בקרב ישראלים רבים, היא רכיבה על סוסים.

אפשר למצוא בישראל לא מעט חוות שמציעות אפשרויות שונות של רכיבה, בין אם זה בשטח, בין אם זה בחווה עצמה ובין אם זה במקומות שונים.

על מנת להחליט לאיזו אופציה של רכיבה לפנות  והיכן, צריך לברר בין היתר, כמה עולה רכיבה על סוסים. כאן אנחנו כמובן נוכל למצוא מגוון רחב של מחירים, בכל חווה וחווה, בהתאם למה שהן גובות. צריך לומר, בחלק גדול מהחוות, מלבד האפשרות של רכיבה על סוסים, ניתן גם ליהנות משילוב עם פעילויות נוספות, כולל ארוחה בשטח, טיול רגלי ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כיצד בוחרים חווה לרכיבה?

לפני שניכנס לשאלה כמה עולה רכיבה על סוסים, כיצד מתמחרים את הנושא, צריך לבחון עוד נקודה והיא, כיצד בוחרים חוות סוסים.

כלומר, כיצד בוחרים לאן ולמי לפנות. באופן טבעי, המחיר הוא חלק גדול מהעניין, כלומר יש לו משמעות גדולה בכל מה שקשור לתהליך הבחירה, יחד עם זאת, הוא לא הגורם היחידי שישפיע על ההחלטה שלנו.

אנחנו נבחר חווה לרכיבה על סוסים, על פי פרמטרים שונים, בין אם זה פרמטרים של סוגי רכיבות, סוגי סוסים, מיקום החווה, ועוד שלל רחב ומגוון של נקודות שיכולות להשפיע עלינו.

מעבר לכך, אנחנו צריכים גם לבחון את השאלה עד כמה רכיבה במקום עצמו אכן יגרום לו הנאה ואכן יעניק לנו תחושה שמדובר בפעילות אטרקטיבית, במיוחד בהתחשב ביתרונות הרבים שיש לרכיבה על סוסים.

מה מחיר הרכיבה?

כשאנחנו בוחנים כמה עולה רכיבה על סוסים, עלינו לבחון את המאפיינים שיכולים להשפיע על כך. למשל, משך זמן הרכיבה, המקום בו נערכת הרכיבה, האם הרכיבה מיועדת לאדם אחד או יותר, כמו כן, האם מדובר ברכיבה על סוס או על פוני. יש הבדל, בהיבט הזה שילדים רוכבים על פוני ומבוגרים על סוס. זה גם בא לידי ביטוי במחיר הרכיבה.

חשוב להדגיש כאן, ישנן חוות, כמו למשל חוות הפקאן אשר יספקו לנו אופציה של רכיבה על סוסים במחיר מיוחד.

אנחנו יכולים ליצור כאן עם צוות החברה, לקבוע מועד לרכיבה, פרטית, קבוצתית או זוגית, וליהנות ממחירים ייחודים ואטרקטיביים בשטח. החווה ממוקמת ביישוב בורגתה שבשרון, משם אפשר לצאת ללא מעט טיולים בשטח, במקומות יפים וייחודים אשר יכולים לספק הרבה מאוד עניין, ותחושה מאוד מיוחדת בקרב הרוכבים במקום, מבוגרים או צעירים.

כשאנחנו בוחנים כמה עולה רכיבה על סוסים, אפשר לראות את ההבדלים במחירים בין סוגי פעילויות שונות. למשל:

  • טיול קצר לאדם נע בין 100 ל-150שקל,
  • טיול בקבוצה נע בין 100-150 שקל לאדם,
  • טיול מלא לרוכב בודד עולה בין 150-200 שקל,
  • טיול מלא לזוג עולה בעין 400-450 שקל,
  • טיול זוגי רומנטי עד שעתיים הוא סביב 600-700 שקל,
  • טיול בקבוצה עד שעתיים עולה בין 200-250 שקל,
  • ורכיבה לילדים על פוני במשל רבע שעה עולה קרוב ל-40 שקל.

חשוב להבהיר, בכל אחד מהרכיבות הנ"ל, החוות מספקות לא רק את הסוסים אלא גם את כל האמצעים הנדרשים לצורך הרכיבה, בין אם זה אוכף, קסדה או דברים אחרים, וכן כמובן את הליווי של המדריך לרכיבה.

לפני סיום חשוב להבהיר, מלבד שאלת המחיר והמיקום של החווה והיכן נערכת הרכיבה, חשוב מאוד לבחון מתי ניתן להזמין מקום לרכיבה. זאת בשביל שיהיה ניתן לשמור מקום במועד נוח, עם מזג אוויר טוב. רק כך יהיה ניתן ליהנות מהחוויה במלואה, במחיר אטרקטיבי ובתנאים נוחים וטובים לרכיבה.

המידע במאמר זה באדיבות חוות הפקאן.

ליצירת קשר: 054-442-0040

שיווק דיגיטלי – אריאל בריל

Back to top button