פוליטי / מדיני

ח"כ גנאים: אני ממשיך את אותו מסע בכנסת עבור אותה מטרה

חבר הכנסת מאזן גנאים ממפלת רע"מ נשא לפני זמן קצר (שני) את נאום הבכורה שלו במליאת הכנסת. חבר הכנסת גנאים פירט דרכה של קבוצת בני סכנין שעמד בראשה, מליגה ב' ועד לזכייה בגביע המדינה ואמר: "הצלחתה של הקבוצה איננה רק הצלחה ספורטיבית הילה ובעיקר ההצלחה חברתית, כשהקבוצה הפכה לסמי לדו-קיום בין יהודים לערבים."

ח"כ גנאים המשיך ותיאר את פעילותו בשלטון המקומי ואמר: "אהבתי לעירי סכנין לא ידעה גבולות תמיד חשבתי איך אוכל לשרת אותה ואת תושביה יותר ויותר. בשנת 2008 נבחרתי להיות ראש העיר סכנין ובמשך עשור הפכתי את סכנין לעיר מרכזית בחברה הערבית ובמדינה בכלל, והצלחתי להוביל אותה לקדמת הבמה בחברה ובמדינה. בשנת 2013 נבחרתי ליו"ר הוועד הארצי של הרשויות הערביות ובמהלך השנים האלו הכרתי מקרוב את הבעיות של השלטון המקומי ואת האתגרים שעומדים בפני הרשויות הערביות."

לבסוף, סיכם חבר הכנסת גנאים והצהיר: "הכרתי מקרוב את הבעיות הקשות ואת הסוגיות הבוערות שמעסיקות את החברה הערבית, ובמשך שנים רבות פעלתי בכל מקום ובכל תפקיד שבו כיהנתי כדי לעזור לחברה הערבית להתקדם ולהתפתח במטרה להפוך את החיים של האזרחים הערבים לטובים יותר. כיום אני ממשיך את אותו מסע בכנסת עבור אותה מטרה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

Back to top button