מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר הגיע להר הבית – וכניסתו נחסמה בכניסה למתחם ע"י המשטרה

ח"כ איתמר בן גביר הגיע היום (שלישי) בשעות הצהריים להר הבית ונחסם על ידי השוטרים בכניסה למתחם. ח"כ בן גביר הגיע להר בתגובה להחלטת המשטרה שלא לאפשר לח"כ שיקלי להיכנס להר, בטענה שלא תיאם מראש את הגעתו עם קצין הכנסת".

מפקד המרחב שהגיע למקום, טען כי הנוהל מחייב את חברי הכנסת ויש צורך לתאם את הביקור וזאת למרות שהוטח בפניו כי ח"כ טיבי לא מתאם ביקורים ולמרות זאת נכנס להר ועוד נטען בפניו, שחוק החסינות מעל לנוהל.

לדברי ח"כ בן גביר, "השוטרים התנהגו באטימות ובניגוד לחוק, בטענה שיש נוהל שחייבים לתאם. אתאם עם קצין הכנסת כבר היום, אולם למעשה, המשטרה יצרה מעמדות בקרב חברי הכנסת. לטיבי מותר ולי לא. בכל מקרה, אמשיך להיאבק למען ריבונותנו בהר הבית ולאפשר לכל יהודי שחפץ להגיע למקום הכי קדוש ביהדות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

תגובה אחת

  1. מעבר לכל ויכוח פוליטי , מסתובב בן אדם חסר אחריות שהצליח, בסיוע פעיל של ראש הממשלה, להבחר כחבר כנסת ועושה ככל יכולתו בכדי להבעיר אש ותמרות עשן תוך הפרה בוטה של החלטות מערכת הבטחון. האיש הזה הוא גם חבר ועדת חוץ ובטחון. לא היה כדבר הזה, חסינות ניתנה לחברי כנסת בכדי שיוכלו למלא את תפקידם לטובת אזרחי המדינה אבל בהחלט לא בא בחשבון שהחסינות תתורגם ל חצוף ארוך וקולני על מערכות הבטחון של מדינת ישראל. מערכות אלה פועלות מכוחם של חוקים ותקנות שאושרו על ידי כנסת ישראל. איש עם קופסת גפרורים ונפצים בכיסיו מסתובב תוך התעלמות מוחלטת ומופגנת מהחלטות מכערכת הבטחון. ככה כנראה התרגל מאז שהתרוצץ כנער גבעות וזרק אבנים ועקר מטעי זיתים של ערבים. יש לעצור את האיש, הוא מסכן את בטחון אזרחי ישראל. ראש ממשלה מכהן חייב את זה לאזרחיו כל זמן שהוא יושב על הכסא ונושא באחריות. עזיבתו את כסא ראש הממשלה תוך מתן היתר שבשתיקה למעשה שכזה היא שתיזכר בימי ההיסטוריה של עם ישראל וככה יזכר גם ראש הממשלה שאיפשר לדבר כזה להתרחש.

Back to top button