מבזקיםפוליטי / מדיני

בנט עונה לדרעי וגפני: "נהרגו 45 אזרחים ישראלים – מישהו צריך לתת תשובה"

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, הגיב לפני זמן קצר (שלישי) למתקפות הפוליטיקאים החרדים נגדו: "הצטערתי מאוד לשמוע את הביטויים הקשים בהם השתמשו חברי הכנסת גפני, דרעי וליצמן. אלה ביטויים שלא מוסיפים להם כבוד ומשקפים אובדן עשתונות. רק לפני שנה, כשהוקמה ממשלת האחדות הנוכחית, ימינה נשארה בחוץ, והחרדים ישבו בפנים. לא ראיתם אותי קורא לגפני להוריד את הכיפה. הייתה ממשלה, לא היינו חלק ממנה, והשמש זרחה בבוקר. חברי הכנסת החרדים לא ילמדו אותנו מהי יהדות ובוודאי לא מהי ציונות. כראש ממשלה, אדאג לציבור החרדי ולעולם התורה."

עוד אמר בנט: "לאזרחי המדינה החרדים אני אומר, שוב: אין לכם מה לדאוג. להיפך, השנה האחרונה הראתה שאתם אלה שמשלמים, בחייכם ממש, על תרבות פוליטית של הזנחה, העדפת מקורבים והנצחת בעיות. אם הכוונה בהשתלחות ההיסטרית הזו היא להרתיע אותנו מהכוונה להקים ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון – זה לא ילך. נהרגו 45 אזרחים ישראלים. מישהו צריך לתת תשובה".

צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. גפני ודרעי ולא נשכח גם את ליצמן, בסך הכל כ 15 חברי כנסת!!! כ 12% מאוכלוסיית ישראל התישבו בכורסאות נוחות ועמוקות ותמורת תמיכה ללא בדיקה בכל גחמה של נתניהו קיבלו את המפתח לקופה הציבורית. עשו כמיטב יכולתם לטובת בוחריהם ולכאורה גם לא שכחו אצ כיסיהם ועל חשבון כל עם ישראל עשו ככל העולה על רוחם תוך צפצוף ארוך ומחריש אוזניים על חוקי המדינה על אי כיבד דיגלה והימנונה!!! אלה מעזים להטיף מוסר לבנט? אלה מעזים להחליט למי מותק להניח כיפה על ראשו? כל התועבה והשחיתות שוטפת אנשים אלה כבר שנים רבות עולה על גדותיה ומונפקת את כל הסביבה וזה עושים אנשים ששמו על ראשם כיפה? אוהבי אלוהים? אנשים יראי שמיים וכל ישותם ומעשיהם עלי אדמות סובבים סביב עגל הזהב (אוצר המדינה) אלה יטיפו מוסר? אין להם ערכים, אין להם כבוד, אין להם מילה, אין להם כלום חוץ מכישורי סחטנות. הגיע זמן שאנשים יראי שמיים יעיפו לכל הרוחות את המנהיגות הקלוקלת שכפתה עצמה עליהם תוך ביזוי המדינה וחמור מזה ביזוי הדת ועקרונותיה הבסיסיים היותר. הטפת מוסר מפיהם דומה לרוצח אביו שביקש מבית המשפט להתחשב בכך שיתום הוא!!!

Back to top button