כלכלהמבזקים

הסכם קיבוצי חדש למאות נהגי דן באר שבע: "יום היסטורי – שחר של יום חדש"

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל וההסתדרות הלאומית חתמו היום (שלישי) על הסכם קיבוצי למאות מנהגי ומבקרי חברת דן באר שבע.

בין ההישגים שנחתמו עבור מאות נהגי ומבקרי "דן באר שבע" ניתן למצוא: שכר מבקרים יעמוד על 37 ש"ח לשעה, תועמד קרן רווחה לטובת העובדים בסך של 100, 000 ש"ח בשנה, תועמד קרן לעזרה הדדית לעובדים במצוקה בסך 25, 000 ש"ח בשנה, יינתנו שינויים משמעותיים לטובת העובדים בקרן השתלמות ובתנאי העבודה שלהם, ישולמו מענקי חתימה ועוד.

על פי מה שסוכם בין ההסתדרות הלאומית, ארגון נהגי האוטובוסים והנהלת החברה, הסכם זה נכנס לתוקף רטרואקטיבית החל מחודש אפריל 2021 ותוקפו הוא ל-12 חודשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טל כהן, מנכ"ל חברת דן באר שבע, מסר במעמד החתימה כי: "מדובר בהסכם מצוין לרווחת העובדים כהוקרה על עבודתם המסורה והמקצועית".

ששי שדה, יו״ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הלאומית, מסר כי "אנו מברכים על חתימת הסכם משמעותי לאחר תקופה קשה ומאתגרת שעברנו עם הקורונה. ההסכם מביא לידי ביטוי את כוונת הצדדים לשפר את יחסי העבודה ותנאי ההעסקה למען העובדים, החברה והתחבורה הציבורית בבאר שבע.״

יונס אבו ג'אמע יו"ר עובדי דן באר שבע אמר: "זהו יום חג עבור מאות מנהגי החברה באשר הם. אנו מוכחים כי בעבודה נכונה ניתן להגיע להסכם ראוי ומכבד עבור כלל הנהגים. זהו שחר של יום חדש".

ישראל גנון יו"ר ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית מסר במעמד החתימה כי "ההסכם שנחתם היום מוכיח שנושבת רוח חדשה בענף האוטובוסים בהובלת הסתדרות הלאומית, ארגון הנהגים והוועדים השותפים. זה הזמן לקרוא לכלל הנהגים במדינה להצטרף למשפחת הנהגים הגדולה בישראל ששמה את הנהג במרכז".

אתי שמחה, נהגת בחברת "דן דרום" בירכה: " אני מברכת את נהגי דן באר שבע על חתימת ההסכם הקיבוצי. אני קוראת לנהגי דן בדרום להתאחד עם נהגי דן באר שבע ולקדם הסכם אחד מוביל לשתי החברות. רק כך נשמור על מעמדם הראוי של הנהגים".

צילום: דוברות הסתדרות לאומית

Back to top button