מבזקים

ח"כ קרעי נגד ממשלת האחדות: "נקים ממשלת צללים"

ח"כ שלמה קרעי התייחס לפני זמן קצר (שלישי) לממשלה החדשה שצפויה לקום ביום ראשון. "אם חלילה תתממש גנבת השלטון הזו, נקים ממשלת צללים בעז"ה שתייצג באמת את רוב העם, בראשות רה"מ הטוב ביותר שהיה כאן", אמר ח"כ קרעי," כל אחד מאיתנו יתמקד במשרד ממשלתי של הממשלה המסוכנת הזו, נגן על אזרחי ישראל מפני השחיתות והסיאוב ונשמור על ארץ מולדתנו שלא תימכר לעם אחר ושתישאר יהודית ודמוקרטית".

2 תגובות

  1. חבר הכנסת קרעי לא צריך להתאמץ. משום מה הוא לא הבחין שיש לנו כבר זמן רב ממשלת צללים. אין סיבה להקים עוד ממשלת צללים. האחת שקיימת הוכיחה את חוסר יכולתה המוחלט לנהל את עיניני המדינה. טוב יעשה קראי אם ישב בשקט ביחד עם חבריו שכשלו באופוזיציה וינסה ללמוד איך לנהל מדינה כמו שצריך. ללא טריקים, ללא שטיקים, ללא עריקים, ללא אלימות מילולית ופיזית וללא שקרים אין סופיים. לעם ישראל מגיע שתהיה לו לשם שינוי ממשלה של ממש ולא ממשלת צללים. וסתם מתוך סקרנות – איזה צל מר קראי רוצה להיות? נראה שקראי מעדיף להיות צל מאשר לא להיות בכלל. (אבל קראי צריך לדעת ש כשהדמות זזה גם הצל זז וזה תמיד נכון גם כשעוברים מספסלי הקואליציה לספסלי האופוזיציה)

  2. קרעה אתה נמצא בתורקיה או ברוסיה ? או אולי בעולם שלישי ! או יתכן שאתה לא שומע מה אתה אומר ! אתה מציע פילוג מדינת ישראל ? אולי אתה מושתל של החמס ? שמעתי הרבה הצעות מטומטמות אבל כמו שלך לא נולד עוד !!!

Back to top button