מבזקיםמשפטי/פלילי

שאשא ביטון תובעת את יאיר נתניהו בחצי מיליון ש"ח: "השתלח בדברי שטנה והסתה מזעזעים"

ח"כ יפעת שאשא ביטון הגישה היום (רביעי) תביעה לבית משפט השלום בירושלים נגד בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, בגין לשון הרע בסכום של 500,000 ש"ח. התביעה הוגשה על ידי באי כוחה עו"ד אמיר טיטונוביץ ועו"ד אפרת עקל אזולאי.

על פי כתב התביעה, "ב- 18/12/20, בתכניתו ברדיו "גלי ישראל", השתלח יאיר נתניהו בח"כ בדברי שטנה ארס והסתה מזעזעים. בין היתר הציג את ח"כ כמי ש"בהחלטותיה הפופוליסטיות" אחראית למותם של אזרחים רבים, כמי שדם המתים של הקורונה מרוח על ידיה למעשה- רוצחת. ואכן, דבריו של יאיר נתניהו הובילו לפרסומים רבים ברשתות החברתיות לפיה ח"כ "רוצחת" ו"דם המתים על ידיה". חברת הכנסת קיבלה תגובות שליליות רבות בכל הפלטפורמות."

עוד על פי כתב התביעה, "ב- 27 באפריל, לאחר סיומה של מערכת הבחירות לכנסת ה- 24, שוגר אל הנתבע באמצעות דואר רשום מכתב מבא כוחה של התובעת עו"ד טיטונוביץ ובו נדרש הנתבע לתקן את הנזק שגרם לחברת הכנסת. אך יאיר נתניהו התעלם ממכתב זה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר: "זהו ניסיון השתקה מקושקש והזוי של חברת כנסת, שמתקשה להתמודד עם ביקורת סופר לגיטימית על תיפקודה הכושל בוועדת הקורונה. דבריו של יאיר הם ביקורת סופר לגיטימית, עניינית ועובדתית, ואין בהם גרם של לשון הרע או דיבה. התנהלותה של שאשא ביטון מזכירה משטרים אפלים בהם אזרחים נרדפים ע״י פוליטיקאים שמנסים להשתיק ביקורת כלפיהם. שאשא מצטרפת לניסיונות של ארגוני השמאל הקיצוני לסתום לימין את הפה באמצעות טרור כלכלי ומשפטי- זה לא ילך לה. יאיר ימשיך לבקר את התנהלותה השערוריתית, ואת שאר עוולות אנשי השמאל בארץ."

צילום: דני שם טוב- דוברות הכנסת

תגובה אחת

Back to top button