חדשות הארץ

שריפה פרצה בכ-70 דונמים בשטח פתוח באריאל, הושגה שליטה על האש

לפני מספר שעות (רביעי) שריפה פרצה באריאל, צוותים של לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית שומרון הוזנקו למקום. כ-70 דונמים של חורש טבעי נשרפו, לוחמי האש השיגו שליטה על האירוע.

צילום: דוברות כבאות והצלה

האדי אבו זלף מפקד המשמרת סיפר: "קיבלנו דיווח ממשל"ט יו"ש על שריפה גדולה באזור הדרומי של העיר אריאל צוותים הוקפצו למקום , בהגיענו זיהינו  חזית אש באורך 1000 מטר וכי האש מתפשטת במהירות בחסות הרוחות וטופוגרפיה באזור הדרום מזרח של העיר לכיוון בית העלמין ולשכונות הדרומיות. לוחמי האש פעלו במהירות והחלו ביצירת חיץ בין השריפה לבין הישוב וכן בהגנה על בעלי החיים הנמצאים בשמורה במקביל הקפצתי עוד צוותים למקום."

צילום: דוברות כבאות והצלה

בעקבות תנאי השטח הקשים וקצב התפשטות השריפה הפיקוד הועבר למת"ח שומרון והזירה חולקה ל-2 גזרות. סגן טפסר אבישי שפיר מפקד תחנה אזורית שומרון אמר: "לוחמי האש בסיוע מתנדבי כב"ה רבשצי"ם כבאים כתומים (חיילי מילואים)  עבדו בנחישות ובמקצועיות ונאבקו באש על ידי זרנוקי מים מפוחים מחבטים וכול האמצעים העומדים לרשותם. כמו כן למקום הגיע צוות כבאים מהרשות הפלסטינית שבאו לסייע, יש לציין שהסיוע באישור כול הגורמים המוסמכים. ברגעים אלה חוקר שריפות עושה את דרכו למקום על מנת לחקור את סיבת פרוץ השריפה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות כבאות והצלה
צילום: דוברות כבאות והצלה

Back to top button