מבזקיםמשפטי/פלילי

תנועת אומ״ץ: ״מכתב הרבנים אינו משחק – מדובר באיום ממשי"

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא פנו הבוקר (חמישי) ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לשר המשפטים בני גנץ, למפכ"ל עקב שבתאי וראש השב"כ דב ארגמן, בדרישה לפתיחה בחקירה בחשד להסתה לרצח בעקבות מכתב הרבנים.

ראשי התנועה מתריעים כי במכתב, שעליו חתומים בין היתר הרב דרוקמן, הרב שלמה אבינר והרב שמואל אליהו, כתבו הרבנים: "חייבים להשתדל ולעשות הכול כדי שממשלה זאת לא תקום", שכן "אין ספק שבממשלה זאת ייפגעו גם ענייני הביטחון ששייכים לעצם קיומנו".

לדעתם של ראשי התנועה, מאמיני הרבנים עלולים להבין כי עליהם לציית להוראות הרבנים וכי עליהם לקום ולעשות מעשה, קיצוני ככל שיהיה, כולל רצח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר התנועה פלד אמר: ״ בדיוק כך הייתה האווירה שהביאה לרצח רבין, האם לא למדנו לקח״?.

להבנתה של אומ״ץ אין כל ספק כי אין לעבור לסדר היום על דברי ההסתה הכלולים ב"מכתב הרבנים" ולפיכך יש מידית בחקירת הנוגעים בדבר.

תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה. כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

יו״ר תנועת אומ״ץ פליצ׳ה פלד. צילום: יחסי ציבור אומ״ץ

תגובה אחת

  1. יש דינמיקה מאד ברורה. פוליטיקאים שירדו מהפסים ו ואמין נאומי הסתה ודיאנה, רבנים שמצטרפים ולמעט הפסיקה הישירה בענין דין רודף פוסקים שהממשלה שתקום היא ממשלת חטא וצריך לעשות כל שרק ניתן (והם אפילו לא מנסים באופן פורמלי לסייד דבריהם לפעילות במסגרת החוק בלבד) בכדי להפיל את ממשלת האסון. הכל כתוב על הקיר ולא מהיום. המנהיגות הבכירה ובראשה נתניהו מסייג כל אמירה תוך שימוש חוזר במילה ״אבל״. לא קשה לקרוא בין השורות מה הכוונה כאשר אחרי האבל באה הרצאה ארוכה והסברים מפולפלים למה הימין שהקים את הממשלה הוא שמאל ולמה עבאס בקואליציה עם ביבי זה עבאס אחר מה עבאס שנכנס לקואליציה בלי ביבי. נתניהו לא יוכל לטעון שלא ידע ולא יוכל לטעון שעשה משהו בכדי למנוע את האסון שרק במזל אולי ימנע.
    אם יקרה אסון ויהיה רצח או נסיון לרצח נתניהו חייב לקחת בחשבון שזה מה שיכנס לתיק האישי שלו כ שיתייצב בפני האלוהים לחריצת גורלו בשמיים. שום פעלולי מילים ושטיקים וטריקים לא יעזרו.

Back to top button