פוליטי / מדיני

גנץ על נתניהו: "עדיין מקבל ממנו הצעות להיות ראש ממשלה"

יו״ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ קיים הערב (חמישי) שיחת זום עם פעילים ממפלגתו וסיפק מספר אמירות על הקמת הממשלה החדשה, על יאיר לפיד, על נפתלי בנט וכמובן, על המצב הביטחוני הרגיש.

"נפתלי בנט רוצה שהממשלה הזו תישאר כי יהיה לו קשה מאד בחוץ, לפיד ירצה שהממשלה הזו תישאר כי הוא ירצה להגיע להיות ראש ממשלה, זה אומר שיש לה סיכוי להמשיך לממשלה הזו", כך הסביר גנץ מדוע הוא חושב שהממשלה תאריך ימים.

על ההצעות מנתניהו אמר: "אני קיבלתי הצעה לכהן כראש ממשלה כבר ביום ראשון בבוקר, לפני שעתיים כשהייתי בדרך לכאן. אני מקבל הצעות כאלה בכל יום. אני לא עובד ככה, אני הרגשתי שלפני כל דבר אחר אנחנו צריכים שינוי דחוף במדינה. מה שחשוב הוא לא העתיד הפוליטי שלי אלא העתיד של מדינת ישראל. זה פשוט הפוך משיטת החשיבה של נתניהו ולכן צריך להחליף אותו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על התקופה האחרונה, בממשלת האחדות עם נתניהו הוא טען: "אני חושב שנתניהו והשותפים לגוש שלו עשו שגיאה חמורה מאד בהימור שלקחו. אני לקחתי הימור על החיים הפוליטיים שלי עבור המדינה כשנכנסתי לממשלה, והם החליטו לקחת את מדינת ישראל כהימור עבור החיים הפוליטיים שלהם. בסופו של דבר איבדנו זמן יקר בלי תקציב מדינה ובלי ממשלה מתפקדת".

"המשימה הביטחונית והכי חשובה שלנו היא להבטיח שהמערכת במוכנות 24/7 בכל אחת מהזירות", סיכם השר גנץ, "אבל זה לבד לא מספיק, צריך להכין כל הזמן את המערכה הבאה, לכן אנחנו חייבים כדי להיות מוכנים לעשור הבא אנחנו חייבים להעביר בדחיפות את התוכנית הרב שנתית כדי ולצידה תוכנית לשירות לכולם"

צילום: כחול לבן

Back to top button