חדשות הארץ

שר הביטחון גנץ על מבצע "שומר החומות": מה שהיה הוא לא מה שיהיה

שר הביטחון, בני גנץ, נאם הבוקר (שישי) בטקס סיום שנת פעילות של חניכי התנועה "אחריי!", במעמד שר החינוך יואב גלנט, שר התרבות חילי טרופר וחברי הוועד המנהל של אחריי.

צילום תמונות: טל עוז / משרד הביטחון

על מתווה הגיוס אמר גנץ: "יש לנו צבא שהוא צבא העם וכולם צריכים ויכולים לשרת בו, אני רוצה להגיד לכם תודה רבה על הנכונות לשרת. אנחנו פותחים את הצבא יותר ויותר. קבענו עכשיו שיהיה יעד של 30% של אנשים שמגיעים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית וישולבו גם ביחידות הטכנולוגיות ולא רק ביחידות הקרביות. הדבר השני שאנחנו עושים זה פותחים יותר תפקידים לנשים. בממשלה הבא אנחנו רוצים להעביר את חוק הגיוס ולעשות מתווה שירות שבו כל אזרח במדינת ישראל, יהודי, דתי, ערבי וחילוני- כל אחד ואחת יתרום במשהו למדינה, בין אם בשירות צבאי ובין אם בשירות אחר, אבל כולם צריכים לתת. כשבן אדם נותן מעצמו משהו הוא מרגיש רמת סיפוק ומחויבות יותר גדולה."

צילום תמונות: טל עוז / משרד הביטחון

על מבצע "שומר החומות" אמר: "אנחנו נקפיד על המציאות הביטחונית בדרום ומהדרום. מה שהיה הוא לא מה שיהיה, ואם צריך להחזיר את מי שאיבד את הקשר למציאות למציאות-  נטפל גם בזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לחניכי "אחריי!" אמר: "אני רוצה שתדעו- יש לכם הזדמנות ללכת אחרי מפקדים טובים בשירות הצבאי שלכם, ויש לכם את ההזדמנות להיות המפקדים הטובים שאחריהם ילכו אנשים אחרים".

צילום תמונות: טל עוז / משרד הביטחון

Back to top button