מבזקיםפוליטי / מדיני

"ביום ראשון יסתיים שלטון נתניהו והימין הקיצוני, ויתחיל עידן חדש"

ח"כ תמר זנדברג, אשר צפויה להתמנות לתפקיד השרה להגנת הסביבה עם הקמת הממשלה החדשה התייחסה היום (שישי) להשבעת הממשלה שתתקיים ביום ראשון ואמרה כי "ביום ראשון יסתיים שלטון נתניהו והימין הקיצוני, ויתחיל עידן חדש של ממשלת שינוי. אחרי תקופה ארוכה מדי של אווירה אפלה, מסיתה ושונאת, תהיה פה הנהגה שתפעל לשיקום ולריפוי. ולראשונה, אחרי 20 שנה באופוזיציה – מרצ תהפוך להיות חלק מהממשלה."

צילום: מפלגת מרצ

לדברי ח"כ זנדברג, "זו תהיה ממשלה שתעלה אותנו לדרגה חדשה מבחינה סביבתית, ותביא את ישראל למקום שבו כל העולם כבר התקדם אליו. ממשלה שתשקם את מערכת הבריאות הרעבה והענייה, תחזק את שיתוף הפעולה האזורי ותקנה לנו מקום טוב יותר במזרח התיכון ובעולם כולו. זה יהיה עידן אחר שבו ראש הממשלה, השרים והשרות ידברו אחד עם השניה, יבססו קשרי אמון עם הציבור, יעבירו תקציב אחרי שנים, ויותר מכל – יהיו בני אדם."

ח"כ זנדברג התייחסה גם להצבעת ועידת מרצ שהתקיימה היום והתקבלה פה אחד לאישור כניסת המפלגה לממשלה החדשה. "התכנסנו היום בוועידת מרצ כדי לאשר את ההסכם הקואליציוני והכניסה לממשלה בגאווה, בשמחה ובהתרגשות גדולה. כי אנחנו יודעים ויודעות שניכנס למקום שבו נוכל לעשות כמה שיותר כדי לקדם ולממש את הערכים והאידיאולוגיה שלנו. אני מאחלת הצלחה רבה לחבריי ניצן הורוביץ ועיסאווי פריג' בתפקידם החשוב כשרי הבריאות ושיתוף הפעולה האזורי. ובהצלחה גם לחבריי מוסי רז, ג'ידא רינאווי זועבי, יאיר גולן, מיכל רוזין וגבי לסקי שישרתו את הציבור נאמנה כחברי כנסת בקואליציה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מפלגת מרצ

"ויותר מכל – אני רוצה לומר תודה לכל מי שהבינו את גודל השעה, תמכו ונתנו רוח גבית למהלך ההיסטורי הזה" סיכמה ח"כ זנדברג, "לאנשי ונשות המחאה ששמור להם מקום של כבוד על המאבק העיקש שהביא לגיבוש המחנה הלא שגרתי הזה ולהקמת ממשלת השינוי. זו שרוב אזרחי ואזרחיות ישראל רוצים אותה, מחכים לה ומאמינים בה."

Back to top button