מומלצים

עבודה מהבית – כי כללי המשחק השתנו!!!

בעולם התעסוקה הישן, העובד היה נשאר באותו מקום עבודה במשך כל ימי חייו ועד לפנסיה. מסלול הקריירה שלו היה ברור, הוא ידע היכן הוא מתחיל והיכן הוא עתיד לסיים.

בשנים האחרונות שוק התעסוקה עובר שינויים מרחיקי לכת וכללי המשחק השתנו. מקצועות  רבים הולכים ונעלמים ואת מקומם תופסים מקצועות חדשים. העידן הדיגיטלי שינה את מפת התעסוקה והביא אתו צרכים חדשים והזדמנויות רבות. גם אופי העבודה והקשר בין העובד לבוס עוברים שינויים מרחיקי לכת. אנשים אוהבים להיות עצמאיים, הם אוהבים שעות עבודה גמישות, הם רוצים להיות קרובים יותר לילדים, למשפחה, ליהנות מטיולים והנאות שונות בלי לבקש רשות מהבוס, ומחפשים עבודה מהבית. 

טרנד העבודה מהבית מטריף את כל העולם והגיע גם לישראל. מיום ליום יותר ויותר אנשים מעדיפים לעבוד מהבית. חלקם מתפטרים מהעבודה, חלקם בוחרים מראש בקריירה דיגיטלית המאפשרת להרוויח כסף מהבית, בפיג'מה, חלקם צעירים וחלקם מבוגרים בני חמישים פלוס שפוטרו מהעבודה ומתקשים למצוא עבודה חדשה בגילם ובוחרים לעשות הסבה מקצועית. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

עבודה מהבית  – החיים של רבים כבר השתנו, עכשיו הגיע תורכם!

לכאורה, עבודה מהבית אולי לא מתאימה לכל אחד, אך אם אתם יודעים להעריך את היתרונות של העבודה מהבית, אם תדעו להגדיר ולנהל נכון את סדר היום שלכם, למצוא את האיזון הנכון בין שעות העבודה והחיים האישיים תגלו פתאום שעבודה מהבית מתאימה לכם ואתם אפילו נהנים.

כשסביבת העבודה פחות מלחיצה, כשפינת העבודה שקטה, נעימה ומזמינה, איכות החיים שלכם תעלה, התפוקה תגבר ויחד אתם יעלה גם השכר.

הנוודות הדיגיטלית היא טרנד לוהט בעולם התעסוקה, אתם יכולים לקחת את "המשרד שלכם" – המחשב הנייד – ולצאת לעבוד בכל מקום. אתם יכולים לעבוד בבית הקפה השכונתי, לטוס ולטייל ברחבי העולם, לשהות תקופות ארוכות או קצרות ביעדים שונים, לבלות, ליהנות וגם לעבוד. 

כשעבדתם מחוץ לבית הייתם מחויבים לסדר יום קבוע. בעבודה מהבית אתם קובעים את סדר היום, אתם מחליטים מתי להתחיל לעבוד, מתי לעשות הפסקה, מתי להיות עם הילדים ועם בן או בת הזוג ומתי לחזור ולעבוד.

עבודה מהבית תחסוך לכם זמן יקר וכסף. לא תצטרכו לנסוע לעבודה, לעמוד שעות ארוכות בפקקים ולבזבז זמן יקר, לא תצטרכו למלא את טנק הדלק במכונית פעמיים בשבוע תוכלו לחסוך כסף על ההוצאות של הדלק והתיקונים. 

עבודה מהבית תשאיר אתכם קרובים לבני המשפחה. כשאתם עובדים מהבית אתם עובדים  קרובים לילדים לבן או בת הזוג או לבני משפחה אחרים. אם יש לכם ילדים בגן או בכיתות הנמוכות של בית הספר, תוכלו לעשות הפסקה ולאסוף אותם מהמסגרות הלימודיות, אם יש לכם הורים קשישים או בן משפחה חולה הזקוקים להשגחה קבועה או זמני, תוכלו לשמור על שגרת העבודה ויחד עם זאת לפקח עליהם ולטפל בהם.  

 

עבודה מהבית בעידן הדיגיטלי – מפרישה לפריצה!

פרשתם מהעבודה ואתם מחפשים רעיון לעבודה חדשה, מסקרנת, מעניינת ומתגמלת בואו להיות כותבי תוכן שיווקי.

כאשר מתבוננים בעולם הפרסום בשנים האחרונות מיד מבחינים כי גם בעולם הזה כללי המשחק השתנו. אם בעבר רוב המפרסמים פרסמו בפלטפורמות המוכרות כמו מודעות בעיתון ובערוצי הרדיו והטלוויזיה, כיום נתח משמעותי מתקציב השיווק מופנה לתוכן השיווקי.

תוכן שיווקי נחשב לאחד מכלי הפרסום האטרקטיביים ביותר מאחר והוא מאפשר לכל משווק להמחיש את המוצרים שלו, את היכולות ואת התועלות שלהם. באמצעות התוכן השיווקי אפשר לחזק את המסרים השיווקיים ולהגיע לקהל יעד גדול הרבה יותר, קהל שאם לא היה קורא את התוכן השיווקי, סביר להניח שלא היה מגיע אל בעל המוצר. 

הביקוש לתוכן שיווקי גובר והולך ויחד אתו קיימת דרישה רבה לכותבי תוכן שיווקי.  קורס כתיבה שיווקית און ליין יכשיר אתכם להיות כותבי תוכן מבוקשים ומצליחים.

 

כשעבודה מהבית, קידום אתרים וכתיבה שיווקית נפגשים!

גם אם התוכן שלכם יהיה מעניין, מקצועי ואיכותי, גם אם תצליחו להעביר את המסרים השיווקיים בהצלחה, אם התוכן לא יופיע במקומות הגבוהים בדירוג האתרים של גוגל, אף אחד לא יראה אותו.

קידום אורגני זו דרך פרסום שמטרתה להביא את האתר של העסק שלכם אל התוצאות הראשונות בדירוג מנועי החיפוש, בעיקר בגוגל. זוהי עבודה מקצועית וקשה עם תחרות גבוהה.

קידום אתרים אורגני מקצועי בנוי משלושה פרמטרים, מכתיבה של תוכן איכותי, מאופטימיזציה לדף השיווקי ומקישורים נכנסים ויוצאים לאתר של העסק, קישורים אלו יתנו לגוגל להבין שהדף שלכם הוא רלוונטי ומעניין, ואם זה מעניין אתרים רבי תנועה ,זה מעניין גם את גוגל ותוכלו לקבל תוצאות טובות ואולי גם להופיע בדירוג התוצאות הראשונות.

אם תצליחו לקדם את הדף השיווקי במנוע החיפוש תיהנו מנכס דיגיטלי שיביא לכם פניות/ טלפונים רבים, חשיפה גדולה ולידים איכותיים מאוד.

מסקנה, במידה ותלמדו כיצד לכתוב תוכן שיווקי מקצועי ולעשות קידום אתרים אורגני תוכלו להנות מאתר שמגיע לתוצאות הראשונות בגוגל וגם מתוכן איכותי שיניב לכם עבודה רבה מהאינטרנט.

Back to top button