מומלצים

תיקון ניאגרה סמויה

ניאגרה סמויה היא ניאגרה פופולארית מאוד. לא מעט אנשים מעדיפים כיום לרכוש את הניאגרה הסמויה לחדר השירותים שבביתם על פני הניאגרה הרגילה. ניאגרה סמויה היא בעצם ניאגרה שאיננה גלויה לעין. היא מצויה בתוך הקיר ומה שנראה לעין זאת ידית ההדחה בלבד. תיקון ניאגרה סמויה אמנם נראה כדבר מורכב מאוד בשל העובדה שהניאגרה איננה גלויה לעין, אך חשוב לדעת שבמרבית המקרים אין צורך לפרק את הקיר בכדי לתקן ניאגרה סמויה וניתן לתקן אותה דרך ידית ההדחה.

נזילה בניאגרה סמויה

אחת מהתקלות הנפוצות ביותר בניאגרה סמויה היא נזילה. נזילה בניאגרה סמויה לרוב תבוא לידי ביטוי במים נוזלים מתחת לשירותים או מהקיר. ישנן סיבות שונות שיכולות לגרום לנזילה בניאגרה סמויה:

ראשית כל, חיבור האסלה עם צמרת הביוב ברצפה או בקיר הוא מעט עקום או רופף ובגין זאת נגרמת הנזילה. כמו כן, גם בלאי עשוי לגרום לניתוק ונזילת מים איטית. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שנית, כאשר יש בלאי בגומיית האטם היא בדרך כלל מפסיקה לבצע את עבודה בצורה יעילה וכך נוצרת נזילה.

לעיתים הנזילה תיווצר בשל העבודה שהחיבור בין הניאגרה לאסלה נהרס עם הזמן, עקב תנודות, בלאי או התיישנות.

אין ספק כי תיקון נזילה באסלה סמויה מעט יותר מורכב מתיקון נזילה באסלה רגילה וזאת בשל העובדה שכלל המכלול והגומיות של הניאגרה מוסתרות בתוך הקיר. אך כאמור, אין זה אומר שיש צורך לפרק את אריחי הקרמיקה ולשבור חלק מהקיר אלא לעיתים פשוט מפרקים את החלק העליון שבו מצויה ידית ההדחה של המים וברוב המקרים הבעיה תהיה הגומייה או האטם ועל כן ניתן לטפל בזה דרך ידית ההדחה. לעיתים הסיבה לנזילה תהיה הצטברות אבנית גדולה בין הגומיות שעשויה גם להוביל לסתימה בשירותים בהמשך ועל כן, במקרה הזה יש צורך לבצע החלפה וניקוי של הגומיות על מנת שהבעיה תיפתר.

ניאגרה סמויה

כמה יעלה לכם לתקן נזילה בניאגרה סמויה?

אם אתם תוהים כמה יעלה לכם בעצם לתקן נזילה בניאגרה סמויה, מחיר התיקון של ניאגרה סמויה הוא בין 350 ל450 ₪. החלפת מנגנון הדחה באסלה תלויה ינוע בין 200 ל350 ₪. כמובן שהמחיר גם תלוי באיש המקצוע שאתם מזמינים כאשר חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע אמין ומקצועי אשר המחיר שהוא ייתן לכם יהיה הוגן.

כיצד מתקנים נזילה באסלה תלויה?

השוני בעצם בין אסלה תלויה לבין אסלה רגילה הוא החיבור אל מערכת הביוב שקורה בין הקיר לאסלה במקום בין הקיר לרצפה. בשל כך, יש טוענים שיש בלאי גדול יותר של הגומייה באסלה סמויה בשל התמיכה של האסלה בקיר ולא ברצפה, אך זה לא דבר וודאי. בכל אופן, נזילת מים מן האסלה התלויה נגרמת בשל כשל באיטום. לעיתים יהיה צורך להחליף את הגומייה ולעיתים יהיה צורך רק בחיזור ואיטום באמצעות סיליקון סביב החיבור לקיר. ברוב המקרים כאשר מגיע אינסטלטור לתיקון תקלה מסוג זה הוא יחליף את הגומייה וגם יבצע איטום סביב החיבור באמצעות סיליקון.

כיצד בוחרים איש מקצוע עבור תיקון נזילה בניאגרה סמויה?

כיום קיימים מותגים רבים של ניאגרות סמויות ועל כן, חשוב מראש לברר עם האינסטלטור האם הוא יודע כיצד לתקן ניאגרה מסוג כזה או אחר. לרוב אינסטלטורים מקצועיים ידעו כיצד לתקן את מרבית הניאגרות הסמויות של כלל החברות כיום. כמובן שאם יש צורך בהחלפת חלק בניאגרה הסמויה, על האינסטלטור יהיה להחליף את החלק בניאגרה בחלק המתאים בהתאם לסוגה. חשוב לבחור באינסלטור אמין, מקצועי ומומלץ בתחום תיקון ניאגרות סמויות.

 

Back to top button