מומלצים

יתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלך

כרטיס ביקור דיגיטלי הפך בשנים האחרונות למוצר מאוד מבוקש בקרב עסקים רבים. אין ספק שהעולם התקדם והמציאות השתנתה. בעוד שבעבר בעלי עסקים ואנשי מקצוע היו משתמשים בכרטיס ביקור מנייר לצורך חלוקה עבור לקוחות פוטנציאלים, כיום כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה את האופציה הטובה ביותר לכל עסק או בעל מקצוע אשר מעוניינים להגדיל את מספר הלקוחות שפונים עליהם. אם אינכם יודעים מהו כרטיס ביקור דיגיטלי או שאתם עדיין מעדיפים להישאר עם כרטיס הביקור הישן והמסורתי, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס שנמצא בדף אינטרנט. הכרטיס מכיל את כל התוכן של העסק, לרבות כפתורים ליצירת קשר בצורה מהירה ויעילה באמצעות דרכים שונות. כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ יאפשר לבעלי עסקים להציג את העסק בפני לקוחות פוטנציאלים אשר פונים אליהם באינטרנט או שהם פוגשים פנים אל פנים. לכרטיס ביקור דיגיטלי יש מגוון יתרונות:

הכרטיס מאפשר לבעל העסק לשמור על קשר עם הלקוחות המתעניינים עד לרגע רכישת המוצר או השירות. הקשר מתאפשר באמצעות הכרטיס גם לאחר תקופה ארוכה מאוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעל העסק יכול לשלוח את הכרטיס הדיגיטלי לכל אדם שמביע עניין בעסק.

הלקוח שמקבל את כרטיס הביקור יכול באופן מידי לשמור את פרטי העסק באנשי הקשר שלו, להיכנס בצורה מהירה, קלה ונוחה דרך קישורים רלוונטיים בכרטיס לדפים של העסק ברשתות החברתיות או לאתר של העסק.

יש אפשרות להוריד את הכרטיס למסך הבית של הטלפון, בצורה זו הכרטיס יופיע על המסך ויאפשר גישה נוחה ליצירת קשר עם העסק.

אין ספק שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס בעל לא מעט יתרונות. הלקוחות שמקבלים את הכרטיס לא מאבדים אותו, יכולים ליצור קשר עם העסק בכל פלטפורמה רלוונטית המוזכרת בכרטיס בצורה קלה ונוחה גם לאחר פרק זמן ארוך, אם בעל העסק משנה פרטים כלשהו הנוגעים ליצירת קשר עם העסק הוא מעדכן זאת בכרטיס והדבר מתעדכן באופן אוטומטי אצל כל לקוח שיש לו את הכרטיס ועוד.

כרטיסים אלה מכילים כפתורים ליצירת קשר מהירה עם העסק. כלומר, במקום להקליד את המספר או כתובת הדואר האלקטרוני, ניתן פשוט לבחור בכפתור המבוקש שיפנה את הלקוח באופן אוטומטי ליצירת קשר.

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא הרבה יותר יעיל מכרטיס ביקור רגיל מנייר ועל כן, חשוב שכל בעל עסק כיום יבחר בו על פני כרטיסי הביקור הרגילים.

כרטיס ביקור דיגיטלי

מה מכיל כרטיס הביקור הדיגיטלי?

מעבר לעובדה שכרטיס הביקור הדיגיטלי מכיל את פרטי העסק לרבות פרטי יצירת קשר עם העסק הכוללים מספר טלפון ופקס, הוא יכול להכיל עוד כמה דברים חשובים: ראשית כל, הוא יכיל את כתובת האתר של העסק. כל לקוח שמעוניין להתרשם מהעסק באופן קצת יותר עמוק ומהותי יכול פשוט להיכנס בצורה קלה ונוחה לאתר.

הכרטיס יכיל כפתורים מהירים ליצירת קשר בקליק עם בעל העסק לרבות שליחת הודעה בוואטסאפ, התקשרות טלפונית, הודעה במייל, כניסה לרשתות החברתיות ועוד. הכפתורים הללו יכולים להגדיל לעסק את כמות העוקבים בדפי הרשתות החברתיות.

בנוסף לכך הכרטיס יכול להכיל תמונות ותוספים שונים שמאפשרים לשפר את התוכן בכרטיס ומסייעים להמיר דרכו יותר לקוחות משלמים מבין הגולשים.

כיצד בוחרים כרטיס דיגיטלי מתאים?

 

אם החלטתם לעבור כרטיס ביקור דיגיטלי, זה הזמן שלכם לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום אשר תציע לכם כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות ותסייע לכם לבחור את הכרטיס הנכון והמתאים ביותר עבור העסק שלכם. אין ספק כי מדובר על כרטיס חשוב מאוד ויעיל מאוד ועל כן, יש לבחור אותו בקפידה.

Back to top button