מבזקים

נתניהו: באיראן חוגגים היום – אנחנו נחזור בקרוב

ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו אמר לפני זמן קצר (ראשון) כי "לבנט אין את המעמד הבינלאומי, הידע והיכולת לסלק את האיום הקיומי על ישראל. ראש הממשלה חייב לדעת להגיד לא לנשיא ארה"ב. באיראן חוגגים היום כי הם מבינים שמהיום יש ממשלה חלשה ורופסת שתיישר קו עם תכתיבי הקהילה הבינלאומית. יש לי מסר בשבילם: לאופוזיציה בישראל יהיה קול ברור וחזק. ועוד מסר: We’ll be back – soon. אנחנו מוסרים לכם כלכלה במצב טוב יותר מרוב כלכלות העולם. כיווצנו את הגירעון, הורדנו את האבטלה והחזרנו את הצמיחה. אבל מניסיון העבר, וחזרתי פעמיים מהאופוזיציה, בכל פעם כשאנחנו חוזרים לשלטון אנחנו צריכים לתקן את הנזקים של קודמינו. מצד שני, לא הכל שחור, יש לכם שר אוצר נקי כפיים ובר לבב שבוודאי יפעל רק לפי האינטרס הלאומי. יש לי רק בקשה אחת: תשתדלו לקלקל כמה שפחות כדי שנוכל לתקן אותה כמה שיותר מהר כשנחזור."

עוד אמר נתניהו: "איך אפשר לתת אמון בידי מי שהונה את בוחריו בהונאה הגדולה בתולדות המדינה. בנט התחייב פעם אחר פעם שלא ישב עם השמאל ועם רעמ. ערב הבחירות הוא הבטיח שבשום תנאי לא יתן את ידו להקמת ממשלה בראשות לפיד. על זה נאמר בתהילים: ״פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר״. וגם השיר בן זמננו של להקת גזוז: מילים יפות ללא כיסוי, והבטחות ללא גיבוי, והסוף תמיד חסר סיכוי. אם המצביעים של בנט היו יודעים מה שהוא סגר עם לפיד עוד לפני הבחירות הוא לא היה עובר את אחוז החסימה ולא היה פה היום בכנסת."

תגובה אחת

  1. נתניהו הוא האחרון שיש לו זכות מוסרית להטיף מוסר. האיש שטרח והתאמץ לא לקיים שום הבטחה, לא לכבד שום מסמך שעליו הוא אישית חתום. איש הטריקים והשטיקים מזיל דמעה כשמגלה שהפטנט שרשום על שמו הוא ״פג תוקף״ וזכויות היוצרים שלו התנדפו. אז זהו! כמו בכל קרקס, להטוטנים חדשים עדיפים על הותיקים

Back to top button